Black Friday: 6 προσφορές για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής

Ήξερες ότι το 30% των ετήσιων πωλήσεων πραγματοποιείται μεταξύ Black Friday και Χριστουγέννων; Γεννημένη στις ΗΠΑ, η Black Friday είναι πλέον μια διεθνώς πολυαναμενόμενη μέρα. Με μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ και τις κατάλληλες προσφορές, η Black Friday μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για πώληση προϊόντων, αύξηση των ραντεβού και προετοιμασία για την περίοδο των Χριστουγέννων.

Για να έχεις σημαντικά κέρδη από τις Black Friday προσφορές, χρειάζονται δύο πράγματα. Το πρώτο – και πιο σημαντικό – είναι να έχεις δημιουργήσει μια καλή σχέση με τους πελάτες σου το προηγούμενο διάστημα. Δεύτερον, χρειάζεσαι μια λίστα με προσφορές ή ενέργειες μάρκετινγκ που μπορείς να εφαρμόσεις τις εβδομάδες πριν την Black Friday.

Για να μπορέσεις να δημιουργήσεις μια αποτελεσματική καμπάνια, σε αυτό το άρθρο θα μάθεις:

  • τι είναι η Black Friday
  • διεθνή δεδομένα για τη συγκεκριμένη ημέρα·
  • έξι πρακτικές συμβουλές για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής: από SMS ή email καμπάνιες μέχρι τις πιο κατάλληλες προσφορές (δωροκάρτες, flash εκπτώσεις κλπ).

Τι είναι η Black Friday;

Η Black Friday είναι η μέρα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της Χριστουγεννιάτικης περιόδου και αναγνωριζόταν ανέκαθεν ως «το πάρτι των εκπτώσεων».

Αυτή την ημέρα, πολλοί καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν υπηρεσίες ομορφιάς ή/και προϊόντα περιποίησης. Η PWC, παγκόσμιος ηγέτης στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα, μετά από έρευνα (που πραγματοποιήθηκε το 2019), δημοσίευσε ότι πάνω από το 50% των ερωτηθέντων ενδιαφέρθηκαν για ψώνια την Black Friday.

Από αυτό το 50%:

  • Περισσότερο από το 70% ήταν νέοι ηλικίας 17-25 ετών (σημαντικός στόχος πελατών για πολλά κέντρα αισθητικής).
  • Πάνω από το 65% ήταν άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-34 ετών.
  • Μόνο 1 στους 10 ερωτηθέντες δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει κάτι την Black Friday (μέσος όρος ηλικίας άνω των 50).

Παρόλα αυτά, υπάρχει μεγάλη σύγχυση ως προς το ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για επιχειρήσεις ομορφιάς. Ακολουθούν, λοιπόν, 6 χρήσιμες συμβουλές ειδικά για κομμωτήρια, barber shops και κέντρα αισθητικής για την ημέρα της Black Friday:

1. Πούλησε τα προϊόντα που είναι ακόμα σε απόθεμα

Κάθε κομμωτήριο ή ινστιτούτο ομορφιάς έχει στοκ από αχρησιμοποίητα προϊόντα. Η Black Friday είναι η ιδανική στιγμή για να τα πουλήσεις καθώς τα προϊόντα ομορφιάς είναι στην κορυφή της λίστας επιθυμιών για αγορές Black Friday.

Καλό είναι να πάρεις τα προϊόντα που θέλεις να πουλήσεις και να τα χωρίσεις ανά τύπο. Για παράδειγμα, προϊόντα σώματος χωρισμένα σε ένα ράφι σε scrub, κρέμες, λοσιόν ή μάσκες προσώπου. Τα προϊόντα μαλλιών ή γενειάδας μπορούν να χωριστούν σε σαμπουάν, μαλακτικά και μάσκες, αιθέρια έλαια και θεραπείες που μπορούν να γίνουν στο σπίτι.

Πώς θα προωθήσεις τις Black Friday προσφορές σε αυτά τα προϊόντα;

  • Βάλε τα προϊόντα στη βιτρίνα ή στα ράφια από την προηγούμενη Δευτέρα.
  • Συνδύασε προϊόντα με υπηρεσίες (για παράδειγμα: σε όσους κάνουν βαφή μπορείς να προωθείς προϊόντα αναδόμησης ή με θερμοπροστασία.
  • Γράψε τόσο την αρχική τιμή πώλησης όσο και την τιμή έκπτωσης. Οι πελάτες έχουν μεγαλύτερο κίνητρο να προβούν σε αγορά, αν δουν μεγάλη διαφορά τιμής.

Για να ενημερώσεις τους πελάτες σου, πρέπει να στείλεις ένα email ή ένα SMS, όπως το εξής:

“Η Black Friday πλησιάζει! Κλείσε ραντεβού για τις 26 Νοεμβρίου και θα έχεις έκπτωση 50% σε προϊόν της επιλογής σου”.

6 Black Friday προσφορές για κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής

2. Προώθησε δωροκάρτες που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τους «νεκρούς» μήνες

Χάρη στις προσφορές της Black Friday, το 63% των αγορών αφορά τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα δώρα. Στην κορυφή των προϊόντων που αγοράζονται για τα Χριστούγεννα βρίσκονται οι δωροκάρτες. Πρόκειται για προπληρωμένες πιστώσεις που επιτρέπουν στον παραλήπτη του δώρου να χρησιμοποιήσει το ποσό όπως θέλει.

Με την Treatwell, για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις εξατομικευμένες προπληρωμένες κάρτες για τους πελάτες σου, οι οποίες μπορούν να εξαργυρωθούν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Μια καλή λύση είναι να δημιουργήσεις αποκλειστικά προνόμια και προσφορές για όσους αγοράσουν δωροκάρτα την ημέρα της Black Friday:

  • Αγοράζοντας μια δωροκάρτα αξίας 40 ευρώ, έχεις έκπτωση 10% στο επόμενο ραντεβού.
  • Με την αγορά μιας δωροκάρτας 75 ευρώ, δώρο μια εκπτωτική κάρτα 20 ευρώ.
  • Με δωροκάρτα αξίας 100 ευρώ, έχεις δωρεάν αναβάθμιση στα 125 ευρώ (κέρδος 25 ευρώ).

Σε αυτήν την περίπτωση, φρόντισε να διευκρινίσεις ότι οι δωροκάρτες που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια της Black Friday μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο κατά τους «νεκρούς» μήνες. Συνήθως αυτοί οι μήνες είναι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος, όταν τα ραντεβού στο κομμωτήριο είναι λιγότερα.

Ένα μήνυμα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για την επικοινωνία αυτής της προσφοράς είναι:

“Οι προσφορές Black Friday ξεκίνησαν! Αγόρασε μια δωροκάρτα στις 26 Νοεμβρίου και θα λάβεις έκπτωση 20% στο πρώτο σου ραντεβού τον Ιανουάριο. Σε περιμένουμε!”

3. Προώθησε τις Black Friday προσφορές στα social media

Μερικά από τα καλύτερα κανάλια για να διαφημιστείς και να ενημερώσεις τους πελάτες σου για τις ευκαιρίες που μπορούν να βρουν στο κατάστημα είναι σίγουρα τα social media.

Η συμβουλή μας είναι να δημοσιεύσεις οργανικά τις Black Friday προσφορές σου στο Facebook και το Instagram οργανικά (δηλαδή χωρίς να πληρώσεις για διαφήμιση). Καλό είναι, επίσης, να ξεκινήσεις τα posts τουλάχιστον μια εβδομάδα πριν.

4. Περιποιήσου τους πελάτες σου αυτή την ημέρα

Η Black Friday δεν χρειάζεται να είναι συνώνυμη μόνο με προσφορές ή εκπτώσεις.

Γιατί να μην επιβραβεύσεις τους πελάτες που έχουν κάνει κράτηση (ανεξαρτήτως προσφορών) για τη Black Friday με μια έκπληξη; Ή να τους κάνεις ένα δώρο για περιποίηση και στο σπίτι; Είναι η τέλεια ευκαιρία να ευχαριστήσεις τους πελάτες και να ενισχύσεις την αφοσίωσή τους.

Αν θέλεις να ευχαριστήσεις έναν πιστό πελάτη, πρόσθεσε μια υπηρεσία-δώρο (όπως μια συγκεκριμένη μάσκα προσώπου ή ένα spa μανικιούρ) αποφεύγοντας τις περαιτέρω εκπτώσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες θα αισθάνονται «ξεχωριστοί» και περιποιημένοι και είναι σίγουρο ότι θα μιλήσουν σε άλλους για αυτή την εμπειρία!

5. Δημιούργησε flash εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις flash είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αυξήσεις την επιθυμία για αγορά. Ο καλύτερος τρόπος για να δουλέψει αυτή η τεχνική είναι ο εξής:

  • Διάλεξε μια ημέρα της εβδομάδας για να προωθήσεις την έκπτωση flash (για περιορισμένη χρονική περίοδο: 24 ή 36 ώρες)
  • Επίλεξε περιορισμένο αριθμό ατόμων που μπορούν να επωφεληθούν από την έκπτωση flash.
  • Ενημέρωσε τους πελάτες μέσω των social media ή, ακόμα καλύτερα, μέσω καμπάνιας email και SMS.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα SMS για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον τους:

“Αυτό το SMS θα αυτοκαταστραφεί σε 24 ώρες. Ξέρουμε ότι δεν μπορείς να αντισταθείς στην έκπτωση 20% σε όλες τις υπηρεσίες. Κάνε κράτηση τώρα, έχουμε μόνο 15 δωρεάν θέσεις!”

6. Ετοίμασε last-minute προσφορές

Ακόμα κι αν αποφάσισες να ετοιμάσεις προσφορές Black Friday μόνο λίγες μέρες πριν, μην ανησυχείς! Διάφορες έρευνες του κλάδου δείχνουν ότι οι εκπτώσεις ή προσφορές την ίδια ημέρα είναι εξίσου αποτελεσματικές.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να επικοινωνήσεις τις προσφορές τελευταίας στιγμής με απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Το SMS μπορεί να είναι το καλύτερο μέσο επικοινωνίας για αυτή την περίπτωση. Ένα παράδειγμα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το εξής:

“Black Friday flash offer! Τι περιμένεις; Έχουμε μόνο 10 θέσεις για μανικιούρ-πεντικιούρ με 20 ευρώ! Κλείσε ραντεβού τώρα!”

Τέλος, εν όψει του επόμενου έτους είναι πολύ χρήσιμο να ελέγξεις ποιες προσφορές είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση από τους πελάτες σου. Να έχετε πάντα υπόψη ότι η συνέπεια και η αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητα θεμέλια για μια επιτυχημένο επιχείρηση ομορφιάς.

Αν θέλεις να μάθεις όλες τις δυνατότητες που σου δίνει το λογισμικό διαχείρισης της Treatwell, δεν έχεις παρά να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στην παρακάτω φόρμα. Μια δωρεάν δοκιμή θα σε πείσει!