Email marketing για κέντρα ομορφιάς: πώς να το αξιοποιήσεις στο έπακρο

Εάν διευθύνεις μια επιχείρηση, οι email καμπάνιες επικοινωνίας εξακολουθούν να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσεις τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή τον ιστότοπό σου. Για αυτό, το email marketing είναι πραγματικά ασυναγώνιστο για τα κομμωτήρια ή τα κέντρα αισθητικής.

Colin Nederkoorn, Founder Customer.io

Το email marketing για επιχειρήσεις ομορφιάς είναι ένα από τα χρησιμότερα εργαλεία για online αλληλεπίδραση με πελάτες

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους 7 κύριους λόγους για να χρησιμοποιείς email καμπάνιες. Θα δούμε, επίσης, την απόδοση επένδυσης (ROI) του email marketing σε σύγκριση με τα social media. Με σωστή χρήση, θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου και θα πετύχεις μέχρι και 80% μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών.

Τι είναι το email marketing;

Πρόκειται για έναν τύπο digital marketing που χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως μέσο για την αποστολή μηνυμάτων σε συγκεκριμένο κοινό. Τα μηνύματα μπορούν να είναι τόσο εμπορικά όσο και μη εμπορικά.

Ως email marketing μπορεί να θεωρηθεί ως οποιοδήποτε email στέλνεις στους πελάτες σου. Η χρήση αυτού του όρου αναφέρεται συνήθως σε διαφορετικούς τύπους υπηρεσιών:

  • ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών
  • για να πειστούν οι παλιοί πελάτες να αγοράσουν και πάλι ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία
  • απόκτηση νέων πελατών
Email marketing για σαλόνια ομορφιάς

Γιατί το email marketing είναι τόσο σημαντικό σήμερα;

Από τις επιβεβαιώσεις των ραντεβού μέχρι τα newsletters, τα email αποτελούν ουσιαστικό κομμάτι της ανάπτυξης και διαχείρισης μιας επιχείρησης ομορφιάς. Αυτός ο τύπος marketing βασίζεται στην ενημέρωση, την πειθώ και τη δημιουργία εμπιστοσύνης με ένα κοινό που ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Τα email αυτά περιέχουν μια συγκεκριμένη παρότρυνση για δράση (Call-To-Action), που αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων, τη δημιουργία πιστών πελατών και την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο. Είναι επίσης ένα ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία μιας πιστής κοινότητας του brand μιας επιχείρησης.

Οι επιχειρηματικοί στόχοι που μπορούν να επιτευχθούν με τις email καμπάνιες επικοινωνίας

Το email marketing μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη 3 διαφορετικών στόχων:

  • Μετατροπή (πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών)
  • Διατήρηση πελατών
  • Brand awareness: αναγνωρισιμότητα επιχείρησης

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα υπέροχο κανάλι επειδή θεωρείται ως οικείος και προσωποποιημένος τρόπος επικοινωνίας. Για πολλά άτομα, τα εισερχόμενα έχουν γίνει ένας τακτοποιημένος και προσωπικός χώρος γεμάτος μηνύματα από τις αγαπημένες τους εταιρείες.

Με την απευθείας επικοινωνία στο email των πελατών, έχεις τη μοναδική ευκαιρία να είσαι παρών στην καθημερινή τους ζωή. Αυτό είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από μια ανάρτηση στα social media, όπου δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πόσοι την είδαν.

Εκτός από την οικειότητα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει την απαραίτητη διατύπωση όσον αφορά την επικοινωνία σημαντικών μηνυμάτων. Αυτό εξηγεί γιατί το email είναι το προτιμώμενο κανάλι για πολλές εταιρείες που στέλνουν επικοινωνίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τα emails παίζουν σημαντικό ρόλο σε κάθε φάση του κύκλου αγοραστή: στη φάση ενημέρωσης, κατά τη διάρκεια της μετατροπής και αργότερα για την αφοσίωση των πελατών.

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του email marketing είναι η επεκτασιμότητά του. Αυτό αναφέρεται στο γεγονός ότι τα email μπορούν να διανεμηθούν σε ευρεία κλίμακα και μεγάλο αριθμό παραληπτών.

Τα δεδομένα του Marketer.com (Ιούνιος 2016) επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, δείχνοντας ότι η απόδοση της επένδυσης στο email marketing μπορεί να φτάσει το 122%, συγκριτικά με το 28% των social media.

Τα στοιχεία αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την στρατηγική ανάπτυξη και τη διατήρηση των πελατών ενός σαλονιού ομορφιάς. Επομένως, οι email καμπάνιες είναι το κατάλληλο εργαλείο για όλες τις κατηγορίες προϊόντων και όλους τους τύπους εμπορικών δραστηριοτήτων.

Πώς να δημιουργήσεις αποτελεσματικές email καμπάνιες marketing για το κατάστημά σου;

Όπως είδαμε προηγουμένως, το email marketing αφορά τη δημιουργία μηνυμάτων που περιέχουν χρήσιμο περιεχόμενο για τους πελάτες μιας επιχείρησης. Ο μόνος γενικός κανόνας είναι ότι το περιεχόμενο πρέπει να έχει υψηλή ποιότητα και ουσιαστική αξία για το κοινό.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα αποτελεσματικών newsletters που μπορούν να σταλούν από επιχειρήσεις ομορφιάς:

  • Συμβουλές για τον τρόπο επίλυσης ενός συγκεκριμένου προβλήματος
  • Πληροφορίες για νέες τάσεις ή ειδήσεις στον κλάδο
  • Οδηγοί για styling και περιποίηση
  • Τρέχουσες εκπτώσεις και προσφορές

7 οφέλη της χρήσης του email marketing για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου

1. Όλοι χρησιμοποιούν τα email

Με το Facebook να έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες και το Twitter να υπερηφανεύεται για 255 εκατομμύρια, είναι δελεαστικό να πιστεύουμε ότι τα social media είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσεις μαζικά το κοινό που θέλεις.

Οι αριθμοί είναι πράγματι εντυπωσιακοί, αλλά αυτό που δεν αναφέρεται τόσο συχνά είναι τα στατιστικά για τη χρήση του email.

Στις αρχές του 2019, σύμφωνα με την Αμερικανική εκστρατεία Monitor Campaign, υπήρχαν περίπου 3,8 δισεκατομμύρια λογαριασμοί email παγκοσμίως.

Όταν κάποιος εγγράφεται σε έναν ιστότοπο (όπως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα), πρέπει να εισαγάγει τη διεύθυνση email για να δημιουργήσει τον λογαριασμό. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook και το Twitter, δηλαδή απαιτείται διεύθυνση email.

Επιπλέον, το email στο Facebook και το Twitter χρησιμοποιείται για να ειδοποιεί τους χρήστες για τη δραστηριότητα στην πλατφόρμα. Έτσι, όταν πρόκειται για σύνδεση με υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες σου, δεν υπάρχει κανάλι με ευρύτερη προσέγγιση από το email.

Email marketing: οφέλη για επιχειρήσεις ομορφιάς

2. Το email παραδίδει απευθείας το μήνυμα

Είτε έχεις μια online δραστηριότητα με νέους followers στο Facebook ή στο Instagram, είτε μία νέα επαφή στο πελατολόγιο, θα πρέπει πάντα να στοχεύεις στην αύξηση των συνδρομητών στο newsletter.

Υπάρχουν δύο κύριοι λόγοι γι’ αυτό:

Πρώτον, το 90% των emails παραδίδονται στα εισερχόμενα των παραληπτών, ενώ μόνο το 2% των followers στο Facebook βλέπει τις αναρτήσεις στο newsfeed τους Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook περιορίζει τον αριθμό των φορών που εμφανίζονται δημοσιεύσεις στη ροή ειδήσεων, σε μια προσπάθεια να καθοδηγήσουν τα brands σε πληρωμένες διαφημίσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όσον αφορά τη μετάδοση μηνυμάτων στο επιθυμητό κοινό.

Στο Facebook, αν κοινοποιήσεις μια ενημέρωση στους 10.000 θαυμαστές της σελίδας σου, μόνο 200 από αυτούς θα τη δουν στη ροή ειδήσεων. Αντίθετα, αν στείλεις μια καμπάνια email σε 10.000 συνδρομητές, τουλάχιστον 9.000 από αυτούς θα τη λάβουν στα εισερχόμενά τους.

Αυτό σημαίνει ότι το μήνυμά σου είναι 45 φορές πιο πιθανό να προβληθεί μέσω email απ’ ότι στο Facebook.

Δεύτερον, οι συνδρομητές σου έχουν δηλώσει ρητά κατά την εγγραφή τους στο newsletter ότι επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερωτικά email.
Υπάρχουν αυστηροί νόμοι και κανονισμοί που διέπουν τους νόμους SPAM, οπότε αν στέλνεις ένα email σε έναν πιθανό πελάτη, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει δώσει την άδειά του.

Αν όμως σκεφτείς τις διαφημίσεις που βλέπεις στο Facebook, έχεις συναινέσει να βλέπεις προωθητικό περιεχόμενο από όλες αυτές τις εταιρείες;

Πιθανότατα όχι. Είναι πολύ πιθανό ότι βλέπεις αυτές τις διαφημίσεις επειδή έχεις κάνει σχετική αναζήτηση Google ή έχεις επισκεφθεί τον ιστότοπό τους. Είναι σίγουρα διαφορετικό από την εκούσια εγγραφή σε ένα newsletter.

Έτσι, αποδεικνύεται πως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εγγυάται ότι το κοινό σου θα λαμβάνει τα μηνύματά σου.

3. Μετατροπή μέσω email

Όσον αφορά τις μετατροπές, δεν υπάρχει πιο ισχυρό κανάλι από το email.

Στην πραγματικότητα, το μέσο click-through rate (CTR), δηλαδή η αναλογία των κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων για ένα συγκεκριμένο call to action μιας email καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι περίπου 3% (των συνολικών παραληπτών). Συγκριτικά, το μέσο click-through rate ενός tweet είναι περίπου 0,5%.

Αυτό σημαίνει ότι κάποιος έχει 6 φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνει κλικ στον ιστότοπο μέσω ενός email παρά στο Twitter. Όπως προαναφέρθηκε, οι συνδρομητές δήλωσαν ότι θέλουν να βλέπουν περιεχόμενο από εσένα, κάτι που δεν ισχύει πάντα για τα social media.

Σύμφωνα με έρευνα της Monetate, το 4,24% των επισκεπτών από email καμπάνιες αγοράζουν κάτι, σε σύγκριση με το 2,49% των επισκεπτών από μηχανή αναζήτησης και το 0,59% των επισκεπτών από τα social media.

Επιπλέον, το email είναι εξαιρετικά μετρήσιμο. Για παράδειγμα, το λογισμικό διαχείρισης της Treatwell σού επιτρέπει να βλέπεις τα απαραίτητα δεδομένα για να κατανοήσεις την αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας.

Επιπλέον, όσοι ενσωματώνουν το email marketing σε λογισμικό Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM), μπορούν να δουν από πρώτο χέρι πώς επηρεάζει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τους στόχους.

Με λίγα λόγια, το email ξεπερνά όλα τα άλλα κανάλια επικοινωνίας για επιχειρήσεις.

4. Τα email έχουν υψηλότερη απόδοση επένδυσης

Δεδομένης της απαράμιλλης ικανότητας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να αυξάνει τις μετατροπές (conversions), είναι λογικό να αποτελεί το πιο αποτελεσματικό κανάλι marketing και για την αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).

Στην πραγματικότητα, το email marketing παράγει μέση απόδοση επένδυσης 3,800% για τις επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 1$ που δαπανάται για email καμπάνιες, η μέση απόδοση επένδυσης είναι 38$.

Από αυτά είναι σαφές ότι το email είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό, αλλά γιατί ξεπερνά σημαντικά τα άλλα κανάλια στην απόδοση επένδυσης;

Αυτό οφείλεται στη δυνατότητα αποστολής εξαιρετικά εξατομικευμένων και στοχευμένων μηνυμάτων. Σε αντίθεση με τα social media, όπου οι δημοσιεύσεις απευθύνονται σε κάθε ακόλουθο, ανεξάρτητα από τη θέση, τα ενδιαφέροντα και το ιστορικό αγορών τους, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επιτρέπει τη λεπτομερή στόχευση στις επικοινωνίες.

Όσο περισσότερα δεδομένα έχεις για τους πελάτες σου σε ένα εργαλείο email marketing (όπως η ενότητα επικοινωνίας του λογισμικού διαχείρισης της Treatwell), τόσο πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές επικοινωνίες θα στέλνεις. Οι προσαρμόσιμες ετικέτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τμηματοποιήσουν τους χρήστες και να παραδώσουν το σωστό μήνυμα στο σωστό άτομο.

Ενδεικτικά φίλτρα είναι το φύλο, η τοποθεσία, η ηλικία, οι συχνότερες υπηρεσίες και αυτές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, διασφαλίζεται ότι οι πελάτες λαμβάνουν μια προσφορά ή συμβουλές ομορφιάς με βάση τις συνήθειές τους.

Αυτή η δυνατότητα τμηματοποίησης και δυναμικού περιεχομένου εξασφαλίζει ότι το περιεχόμενο θα σχετίζεται με κάθε μεμονωμένο παραλήπτη. Η συνάφεια αυτή ωθεί τους χρήστες να κάνουν κλικ, να αγοράσουν, και συνεπώς να αυξήσουν την απόδοση επένδυσης των email καμπανιών.

5. Το email είναι το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας

Συμβουλές email marketing για επιχειρήσεις ομορφιάς

Για πολλούς, τα social media είναι μια μορφή προσωπικής επικοινωνίας που χρησιμοποιείται για επικοινωνία με φίλους και συγγενείς. Όταν οι χρήστες συνδέονται στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι εκεί για να δουν φωτογραφίες και ενημερώσεις από άτομα που γνωρίζουν και τους ενδιαφέρουν.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, από την άλλη πλευρά, είναι ένα πολύ πιο επαγγελματικό μέσο επικοινωνίας και οι άνθρωποι αναμένουν να λάβουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω αυτού του καναλιού.

Στην πραγματικότητα, μελέτη του MarketingSherpa δείχνουν ότι το 72% των ανθρώπων προτιμούν να λαμβάνουν διαφημιστικό περιεχόμενο μέσω email, σε σύγκριση με το 17% που προτιμά τα social media.

6. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα

Καθώς οι επιχειρήσεις επενδύουν σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, το Facebook ενημερώνει συχνά τον αλγόριθμό του για να μειώσει τον αριθμό των οπαδών που θα βλέπουν τις αναρτήσεις ενός brand, εκτός αν αυτές οι δημοσιεύσεις είναι πληρωμένες διαφημίσεις.

Αυτή η πρακτική έχει γίνει τόσο διαδεδομένη που το 98% των ακόλουθων ενός brand δεν θα δει ποτέ στις ενημερώσεις του το περιεχόμενο που δημοσιεύει. Το Twitter φαίνεται να κινείται προς παρόμοια κατεύθυνση, με την ανακοίνωση ότι θα εισαγάγει κι αυτό μια ροή ειδήσεων ελεγχόμενη από αλγόριθμο.

Το πρόβλημα με κανάλια όπως το Facebook και το Twitter είναι ότι ανήκουν και ελέγχονται από τρίτους, σε αντίθεση με το email. Στην πραγματικότητα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν ανήκει ή ελέγχεται από συγκεκριμένη οντότητα. Είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα επικοινωνίας και υπάρχει ένα πλήθος υπηρεσιών που παρέχουν πρόσβαση για αποστολή και λήψη email.

Το ευρύ φάσμα εταιρειών που εμπλέκονται στο email marketing διασφαλίζει ότι κανείς δεν μπορεί να κάνει αλλαγές που θα είχαν ευρεία επίδραση. Σε αντίθεση με το Facebook, το Instagram ή το Twitter, αν επενδύσεις το χρόνο και τα χρήματα για να συλλέξεις αρκετά email, η λίστα συνδρομητών θα είναι ένα (κερδοφόρο) περιουσιακό στοιχείο που θα σου ανήκει.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να εκμεταλλευτείτε τη λίστα σου χωρίς την απειλή κάποιου να περιορίσει την αποτελεσματικότητά της.

7. Το email θα χρησιμοποιείται για πάντα

Θυμάσαι το MySpace;

Υπήρξε ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο μεταξύ 2005-2008, ενώ τον Ιούνιο του 2006 ξεπέρασε το Google σε αριθμό επισκέψεων στις ΗΠΑ.

Αλλά πού είναι τώρα το MySpace;

Αυτοί οι χρήστες πήγαν σε άλλα κοινωνικά δίκτυα και το MySpace είναι πλέον ο 1500ος πιο δημοφιλής ιστότοπος στις ΗΠΑ.

Φαντάσου να επενδύεις χρόνο και χρήμα για να χτίσεις κοινό σε μια πλατφόρμα και να αντικαθίσταται από άλλη λίγα χρόνια αργότερα. Ο αντίκτυπος στην ικανότητα προσέγγισης και προσέλκυσης δυνητικών πελατών θα ήταν καταστροφικός.

Από την άλλη πλευρά, το email έχει μακρά ιστορία σταθερότητας. Η πρώτη διαφημιστική εκστρατεία μέσω email στάλθηκε το 1978 σε συνολικά 400 άτομα κι έκτοτε βλέπει σταθερή αύξηση.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο ίδιος ο χώρος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει εξελιχθεί ραγδαία από την εμφάνισή του. Ενώ στην αρχή χρειαζόταν προγραμματιστής για να σταλεί ένα email, σήμερα υπάρχουν απλά και εύχρηστα εργαλεία που επιτρέπουν τη δημιουργία και αποστολή email με επωνυμία και οπτικοακουστικό υλικό.

Σίγουρα η δημιουργία μιας λίστας email, σε αντίθεση με την απόκτηση followers στα social media, είναι μια μακροπρόθεσμη, σταθερή επένδυση που θα αποδίδει για πολλά χρόνια.

Επιπλέον, στα κοινωνικά δίκτυα δεν έχεις “ιδιοκτησία” δεδομένων πελατών. Μπορείς φυσικά να επικοινωνήσεις μαζί τους, αλλά δεν έχεις άμεσες αναφορές, καθώς η κοινωνική πλατφόρμα παραμένει ο ενδιάμεσος.

Πώς να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς το email marketing σε κομμωτήρια ή κέντρα αισθητικής

Το σημαντικό πράγμα, όπως και με όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ, είναι το ξεκίνημα.

Συγκεντρώσαμε μερικές συμβουλές για να βελτιώσεις την επικοινωνία και να αρχίσεις να στέλνεις πιο ενδιαφέροντα κι ελκυστικά emails.

Email marketing για κομμωτήρια: Δημιούργησε τη λίστα επαφών

Για να επωφεληθείς από το email marketing για κομμωτήρια και ινστιτούτα ομορφιάς, πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις τη λίστα επαφών.

Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, για όλους τους πελάτες που μπαίνουν στο κατάστημα για πρώτη φορά. Μπορείς να τους ζητήσεις να συμπληρώσουν μια φόρμα με τα δεδομένα και τα στοιχεία επικοινωνίας τους και σε αντάλλαγμα να τους δώσεις κάποια έκπτωση ή δωρεάν υπηρεσία.

Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πολύ σημαντικό να τηρηθεί ο GDPR, η ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Η συλλογή διευθύνσεων email μπορεί επίσης να γίνει διαδικτυακά, ίσως μέσω των social media, επίσης προσφέροντας κάτι σε αντάλλαγμα,. Ωστόσο, η ανταπόκριση πιθανότατα να είναι μικρότερη, διότι η φυσική επαφή έχει ακόμα και σήμερα μεγαλύτερη αξία.

Κάνε το θέμα του email ελκυστικό

Η διαφορά μεταξύ ενός μηνύματος που διαβάζεται και ενός που απορρίπτεται πριν καν ανοιχτεί έγκειται ακριβώς στο θέμα του email.

Για το λόγο αυτό, καλό είναι να δίνεται πάντα ιδιαίτερη προσοχή στο θέμα του email, το οποίο πρέπει να είναι σαγηνευτικό και να μην προϊδεάζει για spam περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που σου επιτρέπουν να ελέγξεις πόσο πιθανό είναι τα emails να θεωρηθούν ως spam (ονομάζονται ελεγκτές email): ένας από αυτούς είναι το mail-tester.com

Το θέμα πρέπει επομένως να προκαλεί περιέργεια και να παροτρύνει να ανοίξεις το email. Είναι επομένως καλό να προτιμάς ένα θέμα που δεν είναι πολύ μεγάλο και περιγράφει ακριβώς το περιεχόμενο του email.

Για παράδειγμα, SOS DAMAGED HAIR: θεραπείες μαλλιών για την αποκατάσταση της φθοράς από τον ήλιο.

Μια πολύ κοινή πρακτική στον κόσμο του digital marketing είναι το A/B testing. Δημιουργούνται, δηλαδή, δύο παραλλαγές του ίδιου email με ίδιο στόχο και αποστέλλονται σε διαφορετικές ώρες ή διαφορετικό κοινό, για να εξακριβωθεί ποιο είναι πιο αποτελεσματικό.

Ορισμός A/B Testing: Ένας τρόπος σύγκρισης δύο εκδοχών μιας μεμονωμένης μεταβλητής για να ελεγχθεί η απόκριση του θέματος έναντι της μεταβλητής A ή B και να προσδιοριστεί ποια είναι η πιο αποτελεσματική.

Μην χρησιμοποιείς πολύπλοκα γραφικά

Τα email με βαριές εικόνες (πάνω από 100 KB), περίπλοκα gif και κείμενα είναι πιθανότερο να θεωρηθούν ως spam περιεχόμενο.

Η συμβουλή είναι να χρησιμοποιείς emails στα οποία μπορείς να έχεις γρήγορη πρόσβαση χωρίς τεράστιο κείμενο και υπερβολικά μεγάλο μέγεθος. Να θυμάσαι πάντα ότι με βάση το περιεχόμενο και τον σκοπό του email, χρησιμοποιούνται διαφορετικές τεχνικές.

Email marketing: συμβουλές για τα γραφικά

Για παράδειγμα, αν πρέπει να εξηγήσω τη νέα συλλογή, θα πρέπει να φτιάξω ένα μεγάλο email με κείμενα και εικόνες. Αν, όμως, υπάρχει ένα συγκεκριμένο CTA, χρειάζεται ένα μικρότερο email με εμφανές το πρόβλημα και τη λύση του.

Στείλε email για follow-up

Η αποστολή email με νέες τάσεις ή ενεργές προσφορές είναι μια χαρά. Όμως, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την πώληση αλλά – κυρίως – για τη δημιουργία σχέσης με τους πελάτες σου.

Για παράδειγμα, ένα email μετά από ένα ραντεβού είναι ένας καλός τρόπος για να ζητήσεις feedback. Μπορείς επίσης να στείλεις ένα email μετά από μερικές εβδομάδες, για υπενθύμιση ότι ήρθε η ώρα για νέο ραντεβού ή για να ρωτήσεις πώς πηγαίνει το νέο χρώμα της βαφής.

Μπορούμε να καταλήξουμε λέγοντας ότι είναι αδιανόητο για οποιαδήποτε επιχείρηση να μην έχει σήμερα newsletter. Αυτό το εργαλείο είναι εύκολο, απλό και έχει ατελείωτα οφέλη και δυνατότητες.

Η διατήρηση πελατών ή η απόκτηση νέων δεν είναι απλή, και το email marketing μπορεί να έχει καθοριστικό ρόλο για τα κομμωτήρια ή τα κέντρα αισθητικής.

Για να στείλεις αποτελεσματικά email με λίγα μόνο κλικ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το λογισμικό διαχείρισης της Treatwell.

Η Treatwell δεν είναι απλώς το καλύτερο δυνατό λογισμικό διαχείρισης, αλλά πάνω απ ‘όλα σημαίνει να γίνεις μέλος μιας κοινότητας οραματιστών επαγγελματιών ομορφιάς, οι οποίοι διαχειρίζονται την επιχείρησή τους με το βλέμμα πάντα στραμμένο προς το μέλλον.

Εσύ σε ποια πλευρά θέλεις να είσαι;

Ζήτησε δωρεάν επίδειξη του λογισμικού διαχείρισης της Treatwell ή επικοινώνησε μαζί μας στο 216 2005275 για περισσότερες πληροφορίες.