Πώς να διαχειριστείς την αποθήκη ενός κομμωτηρίου ή κέντρου αισθητικής

Μερικές φορές δεν αποδίδεται η σωστή σημασία στην αποθήκη του κομμωτηρίου. Γνωρίζοντας πώς να τη διαχειριστείς καλύτερα, από την άλλη πλευρά, εξοικονομείς χρόνο και χρήμα. Διάβασε παρακάτω πώς.

Το να διαχειρίζεσαι την αποθήκη ενός κομμωτηρίου ή κέντρου αισθητικής είναι μια σύνθετη δραστηριότητα που απαιτεί αρκετά βήματα και πολύ χρόνο.

Η σωστή οργάνωση της αποθήκης συνεπάγεται προσοχή στον προϋπολογισμό για αγορές, καθώς και συνεχή παρακολούθηση του αποθέματος των προϊόντων. Παράλληλα, η αποθήκη πρέπει να είναι τακτοποιημένη με λειτουργικό και πρακτικό τρόπο, ώστε να μη χάνεται χρόνος στον εντοπισμό προϊόντων.

Μια επιχείρηση ομορφιάς πρέπει να δίνει προσοχή στη διαχείριση της αποθήκης. Οι εσφαλμένες διαδικασίες μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον προϋπολογισμό, θέτοντας σε κίνδυνο την εταιρεία.

Πώς να διαχειριστείς το απόθεμα στην αποθήκη ενός κομμωτηρίου ή κέντρου αισθητικής

Παρόλα αυτά, κάποιες φορές η αποθήκη ενός κομμωτηρίου μπορεί να παραμεληθεί, ίσως λόγω έλλειψης χρόνου ή οργάνωσης. Θα πρέπει, λοιπόν, να τονιστεί ότι η βελτιστοποίηση και αυτοματοποίηση της διαχείρισης εξοικονομεί χρόνο, και συνεπώς χρήματα, τα οποία αντίθετα θα μπορούσαν να επενδυθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Σε αυτό το άρθρο δίνουμε συμβουλές για τη σωστή οργάνωση του αποθέματος και την αυτοματοποίηση των διαχειριστικών διαδικασιών.

Αποθήκη κομμωτηρίου: 5 κανόνες για αποτελεσματική διαχείριση

Η οργάνωση μιας αποθήκης δεν σημαίνει ότι αφιερώνεσαι αποκλειστικά στη διαχείριση των προϊόντων μόνο για τη δική σου επιχείρηση, αλλά προσφέρει γνώσεις και για τη σωστή διαχείριση των επιχειρήσεων γενικότερα. Παράλληλα, μαθαίνεις να αξιολογείς πότε το απόθεμα είναι επαρκές, αν γίνονται σπατάλες στη χρήση των προϊόντων ή αν υπάρχουν υπέρογκες παραγγελίες.

Οι 5 κύριες λειτουργίες για τη σωστή διαχείριση μιας αποθήκης προϊόντων αφορούν:

  1. Παρακολούθηση και έλεγχος προϋπολογισμού
  2. Παρακολούθηση αποθέματος
  3. Συνέπεια και υπευθυνότητα
  4. Αποφυγή ακαταστασίας
  5. Αυτοματοποίηση της διαχείρισης (όπου είναι δυνατόν)

Με έναν επιδέξιο συνδυασμό αυτών των πέντε βημάτων, θα μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια τη ροή των εισερχόμενων και εξερχόμενων προϊόντων και να διατηρήσεις υπό έλεγχο τα κέρδη. Επίσης, θα ξέρεις το σύνολο των προϊόντων που χρησιμοποιούνται εσωτερικά για υπηρεσίες και θα αυξήσεις τον κύκλο εργασιών της εταιρείας.

1. Διαχείριση προϋπολογισμού για αγορές προϊόντων

Η σωστή διαχείριση του προϋπολογισμού θα σου επιτρέψει να έχεις υπό έλεγχο τα αποθέματα προϊόντων και να αποφύγεις τη συσσώρευσή τους στην αποθήκη του κομμωτηρίου.

Οι υπερβολικές δαπάνες για περιττές αγορές που αυξάνουν την οικονομική αξία της αποθήκης σου μπλοκάρουν χρήματα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε άλλες δραστηριότητες ανάπτυξης της επιχείρησης. Επιπλέον, δεν υπάρχει σαφής χρόνος μετατροπής από επένδυση σε κέρδος ή μετατροπής από το αγορασμένο προϊόν στο αντιληπτό κέρδος, αφού πουληθεί.

Η λύση είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός των δαπανών, μέσω ένός περιοδικού προϋπολογισμού αγορών με βάση τον κύκλο εργασιών προηγούμενων περιόδων.

Είναι καλύτερα λοιπόν να ορίζουμε χαμηλότερο προϋπολογισμό, δίνοντας περιθώριο για παραγγελίες τελευταίας στιγμής, σε περίπτωση έλλειψης προϊόντων. Απόφυγε, με άλλα λόγια την απόκτηση μεγαλύτερων ποσοτήτων προϊόντων. Αυτά δεν μπορούν να μετατραπούν σε αναλώσιμα χρήματα, αλλά αναπόφευκτα θα παραμείνουν αποκλεισμένα στο απόθεμα.

Υπολογισμός δαπανών για την αποθήκη κομμωτηρίου

2. Παρακολούθηση αποθέματος

Και η διαχείριση του αποθέματος συνδέεται με τη διαχείριση του προϋπολογισμού, μέσω του περιοδικού ελέγχου της οικονομικής αξίας της αποθήκης.

Για παράδειγμα, ο καθορισμός μιας προθεσμίας εντός της οποίας τα προϊόντα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ή να πουληθούν δημιουργεί έναν συνεχή κύκλο αντικατάστασης. Έτσι, αποφεύγεται η συσσώρευση προϊόντων (μερικές φορές ακόμη και αχρησιμοποίητων) στην αποθήκη.

Με αυτόν τον τρόπο, εξορθολογίζονται και οι εργασίες απογραφής, μια θεμελιώδης ενέργεια για τη σωστή διαχείριση μιας επιχείρησης.

3. Συνέπεια και υπευθυνότητα

Ένα άλλο σημαντικό σημείο για τη σωστή οργάνωση της αποθήκης είναι ο χρόνος που αφιερώνεις σε αυτή τη δραστηριότητα. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να διεξάγονται αυτές οι εργασίες με συνέπεια και ακρίβεια, ίσως ορίζοντας έναν υπεύθυνο (ή περισσότερους, με βάση το μέγεθος της αποθήκης) για τη σωστή εκτέλεση των διαφόρων εργασιών.

Προφανώς δεν είναι κάτι που συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά χρειάζεται χρόνος και επιμονή. Η ενασχόληση με την αποθήκη του κομμωτηρίου πρέπει να γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς σου.

4. Αποφυγή ακαταστασίας

Μια καλά τακτοποιημένη αποθήκη εξοικονομεί χρόνο, ενώ έχεις πάντα τον έλεγχο του αποθέματος και αποφεύγεις τα λάθη. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται η υγιής ανάπτυξη της επιχείρησης, περιορίζοντας τις ασυνέπειες στο ελάχιστο.

Μόνο διατηρώντας τα πάντα σε τάξη, μπορείς να γνωρίζεις πού θα βρεις τι και να γνωρίζεις την απαιτούμενη ποσότητα για κάθε προϊόν.

5. Αυτοματοποίηση διαχείρισης

Σήμερα, η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει εξαιρετικά στη διαχείριση ενός κομμωτηρίου, ειδικά όσον αφορά τις παραγγελίες προϊόντων.

Ένα λογισμικό διαχείρισης που επεξεργάζεται παραγγελίες, ελέγχει και παρακολουθεί πωλήσεις και έχει υπό έλεγχο αποθέματα και προϊόντα θα σου έλυνε τα χέρια. Η Treatwell, για παράδειγμα, μπορεί να βοηθήσει σε όλες αυτές τις λειτουργίες, επιτρέποντας στους επαγγελματίες ομορφιάς να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην εμπειρία των πελατών.

Διαχειρίσου την αποθήκη του κομμωτηρίου ή του κέντρου αισθητικής σου με την UALA

Συνοπτικά, μια σωστά οργανωμένη αποθήκη κομμωτηρίου βελτιστοποιεί τη δουλειά σου και εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Αν επιλέξεις την Treatwell, θα γίνεις μέλος μιας κοινότητας οραματιστών επαγγελματιών ομορφιάς που θέλουν να καινοτομήσουν στην επιχείρησή τους.

Ζήτησε σήμερα δωρεάν δοκιμή του λογισμικού!