7 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου σου

Όλοι οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίου ή κέντρου αισθητικής έχουν ως κύριο στόχο να αυξήσουν τα έσοδα και τα κέρδη της επιχείρησης. Πώς μπορείς, όμως, να μεγιστοποιήσεις τα κέρδη μιας επιχείρησης ομορφιάς;

Οι λύσεις ποικίλλουν: αφοσίωση πελατών, αύξηση στις τιμές των υπηρεσιών, συνεπής στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας και δημιουργία στοχευμένων προσφορών.

Πώς θα αυξήσεις τα έσοδα ενός κομμωτηρίου ακολουθώντας 7 χρήσιμες στρατηγικές

Οι πιο κοινές αλλά και αποτελεσματικές στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση του κύκλου εργασιών ενός κομμωτηρίου είναι οι ακόλουθες:

  • Απόκτηση νέων πελατών
  • Διατήρηση υφιστάμενων πελατών
  • Αύξηση τιμών υπηρεσιών
  • Ελαχιστοποίηση εξόδων
  • Σχεδιασμός σωστής στρατηγικής μάρκετινγκ
  • Δημιουργία αποτελεσματικών προσφορών
  • Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Για βέλτιστα αποτελέσματα, θα πρέπει να εφαρμόσεις ταυτόχρονα έναν συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων.

1. Απόκτηση νέων πελατών

Η αύξηση των πελατών μπορεί να είναι μια βιώσιμη στρατηγική για να αυξήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου ή του κέντρου αισθητικής σου. Ωστόσο, θα μπορούσε να αποδειχθεί δίκοπο μαχαίρι. Πρακτικά, περισσότεροι πελάτες ισοδυναμούν με περισσότερα έξοδα, από τη διαχείριση μέχρι τις δαπάνες προσωπικού.

Είναι επομένως σημαντικό να εξετάσουμε προσεκτικά τον αριθμό των πελατών που μπορούμε να εξυπηρετήσουμε με τους διαθέσιμους πόρους που διαθέτουμε και τυχόν επιπλέον κόστη που πρέπει να καλύψουμε.

Πώς θα αυξήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου σου

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι που μπορούν να φέρουν περισσότερους πελάτες σε μια επιχείρηση ομορφιάς. Η Τα εκπτωτικά πακέτα, για παράδειγμα, είναι ένας κλασικός τρόπος για να προσελκύσεις νέα άτομα, αν και συχνά διαπιστώνεται ότι τα αποτελέσματα αυτά είναι κυρίως βραχυπρόθεσμα.

Οι νέοι πελάτες που προσελκύονται από τις προσφορές, αν δεν γίνουν πιστοί, είναι πολύ πιθανό να μην επιστρέψουν και να στραφούν σε ανταγωνιστές με μια πιο συμφέρουσες προσφορές. Συνεπώς, ακόμη πιο συμφέρουσα από την αύξηση των πελατών είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

2. Διατήρηση υφιστάμενων πελατών

Η αφοσίωση των πελατών είναι πολύ σημαντική τόσο για να ενισχύσεις το brand σου, όσο και για να μεγιστοποιήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου σου.

Ένας ικανοποιημένος πελάτης, είναι πιο διατεθειμένος να επιστρέψει αλλά και να ξοδέψει περισσότερα. Επίσης, είναι πιο πιθανό να μοιραστεί τη θετική εμπειρία του με φίλους και γνωστούς και να φέρει άλλους πιθανούς πελάτες στο κατάστημα.

Για να χτίσεις την αφοσίωση των πελατών, είναι συνεπώς απαραίτητο να τους προσφέρεις πάντα την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο κατάστημα. Ένα θερμό καλωσόρισμα, εξατομικευμένες συμβουλές, ένα δώρο… Υπάρχουν τόσοι τρόποι για να αποκτήσεις μια πιστή βάση πελατών.

Οι πελάτες εκτιμούν αυτό που αγοράζουν. Αν ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις τους και προσφέρουμε πάντα περισσότερα από ό,τι περιμένουν, η αντιληπτή αξία του κομμωτηρίου θα τείνει να αυξηθεί. Και αυτό σημαίνει ότι μπορείς να αυξήσεις τις τιμές, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις στο παιχνίδι μειονεκτημάτων με τον ανταγωνισμό.

3. Αύξηση τιμών

Η αύξηση των τιμών είναι μια απολύτως αποτελεσματική στρατηγική για να αυξήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου. Ωστόσο, πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο.

Ένα μικρό κατάστημα σκοτεινό και ξεπερασμένο, με λίγο φωτισμό και αγενές προσωπικό σίγουρα δεν έχει την πολυτέλεια να ανεβάσει τις τιμές του, επειδή η αντιληπτή αξία από τους πελάτες θα είναι πάντα πολύ χαμηλή. Προφανώς, αυτό αποτελεί μια ακραία περίπτωση, αλλά μπορεί να κάνει την ιδέα της αντιληπτής αξίας πιο κατανοητή.

Όταν μπαίνει ένας πελάτης στο κατάστημα, στόχος είναι να νιώθει σαν στο σπίτι του. Καλός φωτισμός, καθαρός και τακτοποιημένος χώρος, μοντέρνα και κομψή επίπλωση, μια πινελιά προσωπικότητας: αυτά είναι σίγουρα τα στοιχεία για ένα κομμωτήριο που θα θυμάται.

Στις μέρες μας, το μυστικό για να ξεχωρίζεις από τους ανταγωνιστές δεν είναι να πουλάς μια υπηρεσία, αλλά μια εμπειρία. Μια εξαιρετική εμπειρία μέσα στο κατάστημα μπορεί να δικαιολογήσει μια αύξηση τιμής. Και αν η εμπειρία είναι πραγματικά αξέχαστη, ο πελάτης θα είναι πρόθυμος να το πληρώσει.

4. Ελαχιστοποίηση εξόδων

Μια άλλη πτυχή που δεν πρέπει να υποτιμάται όταν μιλάμε για μεγιστοποίηση του κέρδους είναι αναμφίβολα η ελαχιστοποίηση των δαπανών.

Αν μια αύξηση στα έσοδα του κομμωτηρίου ισοδυναμεί με αύξηση των δαπανών, τότε η κερδοφορία παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη και η επιχείρηση δεν αναπτύσσεται. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να διεξάγεται μια προσεκτική και αποτελεσματική οικονομική ανάλυση, με σκοπό μια οικονομική διαχείριση με σύνεση.

Στην πραγματικότητα, η καταγραφή και η παρακολούθηση δεδομένων βοηθά στο σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση ολόκληρης της δραστηριότητας, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο αποτυχίας. Έχοντας πάντα κατά νου ότι μια από τις μεγαλύτερες σπατάλες και απώλειες που διακρίνει τον τομέα της ομορφιάς είναι η αποδιοργάνωση της αποθήκης.

Ένα εργαλείο που βοηθά στην παρακολούθηση όλων των εξόδων, του κόστους αλλά ταυτόχρονα των κερδών είναι σίγουρα ένα λογισμικό διαχείρισης. Ταυτόχρονα, μπορεί να βοηθήσει τον επιχειρηματία να εξοικονομήσει χρόνο στη διαχείριση της επιχείρησης και να τον αφιερώσει στη δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών (χάρη στα πάντα διαθέσιμα και ενημερωμένα δεδομένα) και στους πελάτες του.

Στατιστικά για να αυξήσεις τα έσοδα του κομμωτηρίου σου

5. Σχεδιασμός σωστής στρατηγικής μάρκετινγκ

Η δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλάνου μάρκετινγκ οδηγεί σε πολυάριθμα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Ένα καλό πλάνο μάρκετινγκ στοχεύει στην ανάπτυξη του brand, στη μέτρηση και στη συνεχή βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Το σημαντικό είναι η επικοινωνία, η ταυτότητα του brand και η εμπειρία των πελατών να είναι πάντα συνεπείς μεταξύ τους.

Η συνέπεια τόσο στις offline όσο και στις online δραστηριότητες επιτρέπει στους πελάτες να ξεχωρίσουν το δικό σου κατάστημα. Η συνέπεια είναι η κατευθυντήρια αρχή κάθε επιτυχημένης επιχείρησης.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να αναπτύξεις ένα αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ, για παράδειγμα μέσω του ιστότοπού σου, των social media, των SMS ή των email.

Ένα λογισμικό διαχείρισης για επαγγελματίες ομορφιάς μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό το κομμάτι. Μέσω του λογισμικού της Treatwell, παρακολουθείς την πρόοδο των καμπανιών μάρκετινγκ, έχεις υπό έλεγχο τις αποδείξεις, τα έξοδα, αλλά και τα στατιστικά στοιχεία για τις πωλήσεις.

Με την συνεχή παρακολούθηση των δεδομένων, μπορείς να διακόψεις όλες τις δραστηριότητες που δεν έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να επικεντρωθείς σε κάτι που φέρνει τη μεγαλύτερη οικονομική απόδοση ή προβολή.

6. Δημιουργία αποτελεσματικών προσφορών

Οι εκπτώσεις, οι προσφορές, τα προγράμματα αφοσίωσης, οι συνεργασίες ή τα κουπόνια είναι εξαιρετικές στρατηγικές για την προσέλκυση νέων πελατών.

Ωστόσο, είναι σημαντικό οι προσφορές να είναι πραγματικά στοχευμένες και να βασίζονται στους στόχους που έχει θέσει η επιχείρηση. Πάνω απ ‘όλα, πρέπει να λαμβάνεις πάντα υπόψη τις λεγόμενες “νεκρές περιόδους” όπως τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο (μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων), ή τον Ιούνιο.

Επίσης, προσοχή θέλει και το κόστος για τη συγκεκριμένη υπηρεσία με έκπτωση, όπως: ο χρόνος εκτέλεσης (επομένως το κόστος του προσωπικού), την ποσότητα των προϊόντων που χρησιμοποιούνται και τα πάγια έξοδα όπως ρεύμα και νερό. Έτσι, θα δημιουργηθούν ισορροπημένες προσφορές, χωρίς να υποτιμάται ο επαγγελματισμός και η ποιότητα της επιχείρησης.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τις πωλήσεις, να ενισχύσουμε την αφοσίωση των πελατών και να αυξήσουμε τα έσοδα του κομμωτηρίου.

7. Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων

Αυτές οι στρατηγικές είναι πολύ αποτελεσματικές για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους περισσότερα και να αποκτήσουν μεγαλύτερο κέρδος.

Ωστόσο, είναι σημαντικό όλα αυτά να βελτιστοποιούνται περαιτέρω με βάση τα επιτευχθέντα αποτελέσματα. Η ανάλυση των δεδομένων και των αποτελεσμάτων είναι εξαιρετικά σημαντική για να γνωρίζουμε τι λειτούργησε και τι δεν λειτούργησε στη στρατηγική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να υπάρχουν πάντα διαθέσιμα ενημερωμένα δεδομένα και αριθμοί.

Δεδομένα και στατιστικά κομμωτηρίου

Η μεγιστοποίηση του κύκλου εργασιών μιας επιχείρησης ομορφιάς είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. Είναι σημαντικό να ακολουθείς μια αποτελεσματική στρατηγική και να παρακολουθείς συνεχώς όλα τα δεδομένα.

Το λογισμικό διαχείρισης της Treatwell έχει σχεδιαστεί για αυτόν ακριβώς τον σκοπό: να διευκολύνει τη ζωή των επαγγελματιών ομορφιάς. Έτσι, μπορούν να έχουν κάθε πτυχή της επιχείρησης υπό έλεγχο, χωρίς να σπαταλούν πολύ χρόνο.

Ζήτησε σήμερα δωρεάν δοκιμή του λογισμικού και φέρε το μέλλον στην επιχείρησή σου!