Treatwell
Ο απλός τρόπος για να κλείσεις ραντεβού ομορφιάς οπουδήποτε.
Download our free app.
Μαλλιά
Αποτρίχωση
Μασάζ
Νύχια
Πρόσωπο
Σώμα
Treatwell δωροκάρτα
Σύνδεση, παρακαλούμε περίμενε...
Έχεις συνδεθεί
Σύνδεση στον λογαριασμό σου

Review Guidelines

Πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα αξιολόγησης μας είναι αρκετά πρακτική. Οι κριτικές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθεις όλα όσα πρέπει να ξέρεις χωρίς τα γλυκόλογα των διαφημίσεων. Φυσικά, για να διατηρήσουμε τα πράγματα ειλικρινή, καθαρά και αληθινά, πρέπει να κινούμαστε όλοι σε έναν κοινό άξονα.

Έτσι, για την επίτευξη μιας ζωντανής, θετικής πλατφόρμας αξιολογήσεων, παραθέτουμε τις κατευθυντήριες γραμμές μας:

Τι επιτρέπεται:

Πώς να αποκτήσεις την καλύτερη εμπειρία

  1. Μείνε συντονισμένος. Ό,τι κι αν έχεις να πεις, είναι πολύ πιθανό να υπάρχει κάποιος εκεί έξω που θα επωφεληθεί από τις προσωπικές σου εμπειρίες και απόψεις. Μοιράσου τις όλες -καλές ή κακές- και συμπεριέλαβε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς. Όσο πιο γρήγορα αφήσεις μια κριτική, τόσα περισσότερα θα θυμάσαι, γι' αυτό προσπάθησε να την αφήσεις το συντομότερο δυνατό. Θα δημοσιεύσουμε μόνο τις κριτικές που έχουν αφεθεί έως και 3 μήνες μετά το ραντεβού σου, οπότε μη χάσεις την ευκαιρία να μοιραστείς τις απόψεις σου! Λάβετε υπόψη ότι η πλατφόρμα κριτικών μας είναι για να μοιραζόμαστε σκέψεις σχετικά με υπηρεσίες και χώρους, επομένως δημοσιεύουμε κριτικές μόνο όταν το ραντεβού έχει πραγματοποιηθεί - αν το ραντεβού σου ακυρώθηκε, ενημέρωσε την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θα το κοιτάξουμε.
  2. Να εξηγείς εμπεριστατωμένα Αν είχες μια άθλια εμπειρία, πες μας γιατί. Να είσαι συγκεκριμένος σχετικά με το τι ήταν αυτό που δεν πέτυχε και όχι μόνο οι άλλοι χρήστες θα σε πάρουν πιο σοβαρά, αλλά και η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας που εμπλέκεται είναι πολύ πιθανό να ακούσει και να βελτιωθεί. Όσο περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δώσεις στην κριτική σου, τόσο πιο χρήσιμη θα είναι για τους άλλους - δεν πειράζει να χρησιμοποιήσεις μόνο λίγες λέξεις, αρκεί να είναι εποικοδομητικές και χρήσιμες για τους άλλους πελάτες. Εάν η κριτική σου είναι δύσκολο να γίνει κατανοητή ή δεν βοηθάει άλλους πελάτες, το περιεχόμενο μπορεί να αφαιρεθεί - αλλά η βαθμολογία των αστεριών σου θα εξακολουθεί να μετράει για τη βαθμολογία των χώρων.
  3. Να είσαι ευγενικός. Είμαστε μια διαφορετική κοινότητα ανθρώπων με διαφορετικές απόψεις. Το να μιλάς στους ανθρώπους και για τους ανθρώπους με σεβασμό σημαίνει ότι ο καθένας αισθάνεται ελεύθερος να πει τη γνώμη του.
  4. Όταν το δεις, πες το. Αν δεις καταχρηστικό περιεχόμενο ή υλικό που παραβιάζει αυτές τις οδηγίες, ανέφερε το μέσω του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου pro@treatwrell.gr.
  5. Προσπαθούμε πάντα να παρακολουθούμε τις κριτικές που παραβιάζουν τις οδηγίες μας, αλλά σίγουρα εκτιμούμε τους πελάτες μας που μας ενημερώνουν αν εντοπίζουν κάτι πριν από εμάς. Ενδέχεται να απενεργοποιήσουμε προσωρινά τις κριτικές που έχουν αναφερθεί, ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να το εξετάσει σωστά.
  6. Οι απόψεις σου είναι η φωνή σου, γι' αυτό φρόντισε να ακουστούν με ήπιο και γλυκό τρόπο και να είσαι όσο το δυνατόν πιο σαφής, περιγραφικός και χωρίς τυπογραφικά λάθη.

Τι δεν επιτρέπεται:

  1. Μείνε στα γεγονότα. Γράψε μόνο κριτικές που βασίζονται στην προσωπική σου εμπειρία και στείλε μόνο περιεχόμενο που γνωρίζεις ότι είναι ακριβές και δίκαιο. Για παράδειγμα, ενώ μπορεί να μην είσαι ευχαριστημένος με την υπηρεσία που έλαβες και να πιστεύεις ότι το άτομο που σε περιποιήθηκε δεν είχε τα απαραίτητα προσόντα, δεν θα πρέπει να το γράψεις αυτό στην κριτική σου, αν δεν γνωρίζεις με βεβαιότητα ότι αυτό ισχύει. Η αξιολόγησή σου θα πρέπει επίσης να επικεντρώνεται μόνο στη δική σου περιποίηση - παρακαλούμε να μη γράψεις μια αξιολόγηση εκ μέρους οποιουδήποτε άλλου που είδες στο κατάστημα, θα έχουν τη δική τους ευκαιρία να υποβάλουν μια αξιολόγηση.
  2. Διατήρησε την ηρεμία. Η πλατφόρμα μας δεν είναι το κατάλληλο μέρος για απειλές, προσωπικές επιθέσεις, επιθετικά σχόλια ή μισαλλόδοξη, προκατειλημμένη ή ρατσιστική ομιλία. Είμαστε μια κοινότητα ανθρώπων με διαφορετικές πεποιθήσεις, απόψεις και υπόβαθρα, γι' αυτό παρακαλούμε να δείχνεις σεβασμό.
  3. Μην μιλάς άσχημα. Θέλουμε να κρατήσουμε τα πράγματα σε τάξη, πράγμα που σημαίνει όχι βρισιές, όχι χυδαία σχόλια, όχι σεξουαλικά έκδηλη γλώσσα ή εικόνες και όχι άσεμνες προτάσεις. Επίσης, σε παρακαλώ μην γράφεις με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ - μπορεί να είναι μεγάλα, αλλά δεν είναι πρακτικά. Παρακαλούμε λάβε υπόψη ότι αν εντοπίσουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα, αυτά θα τροποποιηθούν σε πεζά.
  4. Όχι spam. Οποιεσδήποτε προφανείς διαφημιστικές αναφορές βρεθούν σε κριτικές, σχόλια ή άλλο περιεχόμενο θα διαγράφονται αμέσως. Δεν επιτρέπεται η ανάρτηση συνδέσμων, HTML, η παροχή τηλεφωνικών αριθμών, διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή η παροχή πληροφοριών που δεν σχετίζονται με το θέμα με σκοπό την προσέλκυση προσωπικού ή οικονομικού κέρδους. Απαγορεύεται επίσης η αποστολή μαζικών μηνυμάτων ή η υποβολή οποιουδήποτε άλλου μη εξουσιοδοτημένου περιεχομένου με σκοπό την προώθηση της επιχείρησης ή του προϊόντος σου.
  5. Απαγορεύεται η εξαπάτηση. Το σύστημα φήμης και πιστώσεων υπάρχει για να αναγνωρίζει και να επιβραβεύει τους πολίτες που γράφουν κριτικές και συνεισφέρουν στην κοινότητά μας.
  6. Διατήρηση της νομιμότητας. Βεβαιώσου λοιπόν ότι δεν παραβαίνεις το νόμο:
  • υποβάλλοντας ψεύτικες κριτικές ή πληρώνοντας κάποιον για να υποβάλει περιεχόμενο που ωφελεί την επιχείρησή σου
  • αντιγράφοντας περιεχόμενο άλλων χωρίς άδεια ή κατάλληλη αναφορά - παρακαλούμε να έχεις επίγνωση των νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων
  • εξαπατώντας ανθρώπους για να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες
  • κλέβοντας ή δανείζοντας οτιδήποτε από τον ιστότοπό μας ή άλλους ιστότοπους (όπως υλικό πνευματικών δικαιωμάτων ή εμπορικών σημάτων)
  • παραβιάζοντας ιδιωτικούς μη εξουσιοδοτημένους χώρους, ειδικά αν αυτό γίνεται με σκοπό την πρόκληση βλάβης ή την κλοπή πληροφοριών
  • με απειλή, δυσφήμιση, δυσφημιστικές δηλώσεις, παρενόχληση, παραβίαση της ιδιωτικής ζωής άλλων ανθρώπων ή πλαστοπροσωπία άλλων. Συκοφαντική δυσφήμιση ή δυσφήμιση σημαίνει ότι μια κριτική κάνει ψευδή δήλωση γεγονότων, η οποία στη συνέχεια θα ήταν επιζήμια για το κατάστημα - αυτό θα μπορούσε να συμπεριλάβει, για παράδειγμα, αν λες στην κριτική σου ότι ένα μέλος του προσωπικού δεν έχει τα προσόντα, καθώς αυτό υπερβαίνει την εμπειρία και τις γνώσεις σου - παρακαλούμε να παραμείνεις μόνο στο να δίνεις τη γνώμη σου για την υπηρεσία σου.
  • Δεσμευόμαστε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προστατεύσουμε την αγορά μας από τις ψεύτικες κριτικές. Στη σπάνια περίπτωση που εντοπίζουμε ψεύτικο περιεχόμενο, spam, ψεύτικες κριτικές ή υποβολές από δόλια προφίλ, τις αφαιρούμε αμέσως και λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις και χρήστες θα τιμωρηθούν στην αξιολόγησή μας.

    Όταν πρέπει να παρέμβουμε:

    Διατηρούμε το δικαίωμα να επεξεργαστούμε ή να αφαιρέσουμε κριτικές που κρίνουμε ότι είναι ακατάλληλες ή/και παραβιάζουν τις παρούσες Οδηγίες κριτικής ή άλλους όρους χρήσης.

    Έχε υπόψη σου ότι, ανάλογα με το επίπεδο του αδικήματος, η παραβίαση των οδηγιών κριτικής μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τον τερματισμό του λογαριασμού σου χωρίς προειδοποίηση.

    Εάν η κριτική σου αναφερθεί στην Ομάδα Ελέγχου για παραβίαση, αυτή μπορεί (α) να απενεργοποιήσει προσωρινά την κριτική ή (β) να αφαιρέσει το γραπτό περιεχόμενό της κατά τη διάρκεια της έρευνας. Εάν διαπιστώσουνε ότι η κριτική παραβιάζει τις Οδηγίες αναθεώρησης, μπορούν να επιλέξουν (α) να αφαιρέσουν την κριτική στο σύνολό της ή (β) να αφαιρέσουν το γραπτό περιεχόμενό της, διατηρώντας τη βαθμολογία αστέρων της κριτικής. Η ομάδα ελέγχου θα επαναφέρει πάντοτε το γραπτό περιεχόμενο της αναθεώρησης, εάν επανεπεξεργαστείς και υποβάλεις εκ νέου μια αναθεώρηση που συμμορφώνεται με τις παρούσες οδηγίες.

    Σοβαρές καταγγελίες & αστυνομικές έρευνες

    Ευτυχώς, είναι σπάνιο να γίνονται σοβαρές καταγγελίες εναντίον ενός καταστήματος που είναι καταχωρημένο στην αγορά μας, αλλά στην πολύ ατυχή περίπτωση που γίνονται εγκληματικές ενέργειες, αστυνομικές έρευνες ή σοβαρές καταγγελίες εναντίον ενός κομμωτηρίου, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσωΥποστήριξη μέσω Chat. ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε με κάθε τρόπο και να δώσουμε στο θέμα όλη την προσοχή που χρειάζεται. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την καταγραφή τέτοιων σοβαρών θεμάτων σε μια πλατφόρμα αξιολόγησης, οπότε σε περίπτωση που αφήσεις μια αξιολόγηση που αναφέρεται σε σοβαρές καταγγελίες ή αστυνομικές έρευνες, θα αφαιρέσουμε την αξιολόγηση και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου ιδιαιτέρως, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

    Οι παρούσες οδηγίες κριτικής συντάχθηκαν με γνώμονα το συμφέρον της κοινότητάς μας.