Πολύ όμορφος χώρος και καλή εξυπηρέτηση. Όλα υπέροχα 💗
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Μαργαρίτα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την υπηρεσία σίγουρα θα το ξανά επισκεπτόμουν!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σονια•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very friendly staff, nice place. They did a good job.
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία•Χτένισμα
Kristin•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενεστατα τα κορίτσια πολύ καλή εξυπηρέτηση και καταπληκτική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Γραμμενουδη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλοι τους υπέροχοι και το lash lift και το κούρεμα ηταν τελειο εμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. και το προσωπικό ήταν όλο παρα πολυ φιλικό και εξυπηρετικό ❤️❤️❤️