Υπήρχε πολύ καλή ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση από όλους τους εργαζόμενους ήταν ευχάριστη και γνώστες ακόμη όμως είναι σε φάση πρώιμη μετά από ανακαίνιση και υπάρχουν λεπτομέρειες που πρέπει ακόμη να τακτοποιηθούν . Θα ήθελα να έχει το κατάστημα καλύτερο εξαερισμό γιατί έχει πολύ έντονη μυρωδιά από τη λακ που χρησιμοποιείται για τα μαλλιά και επειδή ο χώρος είναι ενιαίος είναι δυσάρεστο και ανθυγιεινό ενδεχομένως. Κατά τα λοιπά πολύ πολύ καλά γρήγορη και αποτελεσματική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Πεντικιούρ
STELLA KARAMELA•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Ηταν άψογη η εξυπηρέτηση και το πιστολάκι που έκανα ήταν εξαιρετικό με τη Σοφία!
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία•Χτένισμα
Ανθή•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα νύχια με την ελπίδα είναι εξαιρετική 🥰
Μου πρότεινε να κάνω ένα υπέροχο ροζ χρώμα!! Την προτείνω ανεπιφύλακτα!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νικολέτα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καθαρό περιβάλλον καλή εξυπηρέτηση...ωραίο αποτέλεσμα και ευγενικοί υπάλληλοι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βικτωρία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλειο κλίμα , ωραία δουλειά και τα παιδιά καταπληκτικοί και πολύ ευγενικοί !