Το καλύτερο μαγαζί στην ανατολική Θεσσαλονίκη με καταρτισμένο προσωπικό και άριστες υπηρεσίες. Πεντακάθαρο και πολύ ευγενικές όλες οι κοπέλες . Αν θέλετε το τέλειο μαλλί σε χρώμα και κούρεμα η Δήμητρα είναι η καλύτερη επιλογή
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλή εξυπηρέτηση ευχαριστώ περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
miriam•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό και πεντακάθαρο περιβάλλον.
Επαγγελματισμος
Συνέπεια
Το συνιστώ ανεπιφυλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Μανικιούρ
Φανή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τα νύχια μου δείχνουν περιποιημένα και κομψά για εβδομάδες, χωρίς φθορές ή σημάδια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αριάδνη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το χρώμα στα μαλλιά βγαίνει πάντα ακριβώς όπως το θέλω — σταθερό, φωτεινό και με διάρκεια — ενώ τα νύχια μου δείχνουν περιποιημένα και κομψά για εβδομάδες, χωρίς φθορές ή σημάδια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel