Απόλυτα ευχαριστημένη κάθε φορά!
Επισκέπτομαι το κομμωτήριο εδώ και αρκετούς μήνες για ρίζα βαφή και συντήρηση acrygel και κάθε φορά φεύγω με χαμόγελο και μαλλιά/νύχια που με κάνουν να νιώθω ολόκληρη. Η δουλειά είναι πάντα προσεγμένη, επαγγελματική, χωρίς βιασύνη αλλά και χωρίς περιττές καθυστερήσεις. Τα προϊόντα που χρησιμοποιούν είναι ποιοτικά και δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο ερεθισμό ή φθορά, πράγμα σημαντικό για μένα.
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Αριάδνη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή εξυπηρέτηση, ευγένεια καθαριότητα γνώση αποτέλεσμα ότι αναζητά ένας πελάτης! Συγχαρητήρια!!!
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Βαφή Μαλλιών
Ιουλια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέπτομαι το κομμωτήριο εδώ κ 2 χρόνια.Από την πρώτη στιγμή που γνώρισα την Δήμητρα ένιωσα ότι βρήκα την κομμώτρια μου! Από μαλλιά μέχρι νύχια, το μαλλί μου ταλαιπωρημένο από συστηματικό ίσιωμα κ βαφές, κατάφερε να γίνει ένα υγιές μαλλί χάρη στην Δήμητρα. Οχι μόνο μου έκανε απίστευτο χρωμα στο μαλλί αλλά με συμβούλεψε καταλλήλως για το πώς θα έπρεπε να περιποιούμαι το φυσικό σγουρό μαλλί μου, με βοήθησε να το αγαπήσω και για αυτό θα είμαι πάντα ευγνώμων.Επαγγελματίας κ’ πάνω απ’όλα άνθρωπος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Zanna•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικά τα κορίτσια,αψογη δουλειά! η Δήμητρα γνωρίζει παραπανω από καλά την δουλειά της!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
κυριακη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι απόλαυση να κάνω τα νύχια μου εκεί γτ πέρα από την ποιότητα που είναι άριστη περνάω και ευχάριστα!