Οι εργαζόμενοι ήταν φιλικοί, το περιβάλλον καθαρό, ΑΛΛΑ ζήτησα ένα ανοιχτό ροζ χρώμα και εκτός από το ότι δεν μου μετέφερε η κομμώτρια ότι κάτι δεν πήγε καλά στο βάψιμο εξαρχής και έπρεπε να κάνω μόνη μου κίνηση στο πίσω μέρος του κεφαλιού για να συνειδητοποιήσω ότι δεν είχε πιάσει η βαφή, τα μαλλιά μου τα ξαναβάψαν και τα λούσαν τόσες φορές και το χτένισμα δεν άφησε το αποτέλεσμα όπως άλλα μέρη -δεν ξέρω βέβαια αν ήταν από την τόση ταλαιπωρία-. Δεν θα το σύστηνα για κάτι σύνθετο.
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Στεφανία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα χέρια συντήρηση ακρυτζελ και περιποίηση πόδια συν ημιμονιμο! Το αποτέλεσμα εξαιρετικό! Συνιστώ εκατό τις εκατό!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Briss•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα όπως πάντα! Χαίρομαι να αφήνω κριτική για καταστήματα που πραγματικά κάνουν εξαιρετική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Πεντικιούρ