Πολύ καλή δουλειά!πολύ όμορφος χώρος και ευγενέστατο προσωπικό
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελεάνα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά! Η δέσποινα γλυκύτατη, επαγγελματίας και σχολαστική!Ο χώρος πολύ όμορφος..μινιμαλ και σου αποπνέει ηρεμία
Πεντικιούρ
Ελεάνα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφθηκα το μαγαζί και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη!
Τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά και προσεκτικά σε κάθε λεπτομέρεια.
Ο χώρος πεντακάθαρος και το αποτέλεσμα πραγματικά εξαιρετικό.
Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά
Μανικιούρ
Σοφία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική περιποίηση με λεπτομέρεια και ακρίβεια .Καινούργιος καθαρός χώρος με ωραία ενέργεια και ηρεμία.
Πεντικιούρ
Δημητρα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά, πολύ φιλικές και εξυπηρετικές, προσεκτικές με τη δουλειά!