Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και από την γενικότερη εμπειρία στο Kalliston. Πολύ καθαρός και προσεγμένος χώρος, οι άνθρωποι όλοι πολύ ευγενικοί και το αποτέλεσμα του μανικιούρ και πεντικιούρ που έκανα εξαιρετικό! Η τεχνίτριά μου ήταν εξαιρετική, με προσοχή στη λεπτομέρεια και επαγγελματικό αποτέλεσμα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!