Αν και πήγα μόνο για αφαίρεση ημιμόνιμου,η τεχνιτρια ήταν εξυπηρετική και πολύ φιλική, όπως και το περιβάλλον εξισου ευχάριστο και καθαρό.Ευχομαι την επόμενη φορά να επισκεφθώ το χώρο για μία ολοκληρωμένη θεραπεία.
Μανικιούρ
Αφροδίτη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν εξαιρετικά!!!
Μανικιούρ
Marily•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα τον χώρο πρώτη φορά, για μανικιούρ και πεντικιούρ. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από τις δύο υπηρεσίες. Οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές και δεν υπήρχε χρόνος αναμονής. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά❤️