Πώς θα δημιουργήσεις αποτελεσματικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς: 5 χρήσιμες συμβουλές

Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε 5 πρακτικές συμβουλές για κομμωτές, αισθητικούς ή κέντρα ομορφιάς, ώστε να δημιουργείς αποτελεσματικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου, διατηρώντας την ποιότητα και την αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Γενικά, είναι καλή πρακτική να παρέχεις εκπτώσεις, προωθητικά πακέτα, προγράμματα επιβράβευσης και εκπτωτικούς κωδικούς για να προσελκύσεις νέους πελάτες. Δες παρακάτω ποιες προσφορές πρέπει να υιοθετήσεις με βάση τους στόχους της επιχείρησης ομορφιάς σου.

Τύποι πελατών και στόχοι για αποτελεσματικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου

Για να καταλήξεις στις προωθητικές ενέργειες, πρέπει να έχεις μια σαφή ιδέα για τον τύπο πελατών που θέλεις να προσεγγίσεις με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, το επάγγελμα ή τα ενδιαφέροντα.

Εάν το σαλόνι ομορφιάς βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία (όπου περνάει πολύς κόσμος ή κοντά σε γνωστά σημεία ενδιαφέροντος), μπορείς να σκεφτείς δυνατότητες συνεργασίας με συναφή καταστήματα. Για παράδειγμα, είδη ένδυσης, προϊόντα ομορφιάς ή προσωπικής φροντίδας, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, οικιακά είδη, νοσοκομεία ή εκπαιδευτικά κέντρα.

Αν ο στόχος είναι να έχεις συγκεκριμένους τύπους πελατών, όπως επαγγελματίες, οι επικοινωνίες και οι προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου θα πρέπει να απευθύνονται σε εργαζόμενους. Μπορείς, για παράδειγμα, να στείλεις πρόσκληση για να δοκιμάσουν μια νέα θεραπεία μετά τη δουλειά ή έκπτωση αν φέρουν συνάδελφο.

Στόχοι προσφορών

Ο στόχος μιας προσφοράς είναι πολλαπλός και, ανάλογα με το στόχο σου, η δομή της μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική. Οι κυριότεροι στόχοι είναι η αύξηση:

  • της συχνότητας των υπηρεσιών
  • του μέσου κόστους ανά ραντεβού
  • του αριθμού των παρεχόμενων υπηρεσιών, αξιοποιώντας το cross-selling
  • της πώλησης επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς, εκτός από υπηρεσίες
  • του ποσοστού ικανοποίησης των πελατών και της διάδοσης από στόμα σε στόμα
  • των νέων πελατών

Χωρίς να χρειαστεί να μειώσεις τις τιμές άνευ όρων, μπορείς να κάνεις μια ανάλυση των στατιστικών και να καταλάβεις ποια υπηρεσία ή υπάλληλος είναι κάτω του μέσου όρου. Έτσι, η περιορισμένη χρονική προσφορά (flash promo) θα καλύπτει μόνο ημέρες, προσωπικό ή υπηρεσίες που πρέπει να προωθηθούν.

Για να αποφύγεις μια γενική έκπτωση, μπορείς να δημιουργήσεις πακέτα υπηρεσιών με προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου. Για παράδειγμα, εάν έχεις πολλά μανικιούρ, αλλά λιγότερα πεντικιούρ, μπορείς να δημιουργήσεις ένα συνδυαστικό πακέτο, όπου θα δίνεις με έκπτωση την υπηρεσία με τις λιγότερες κρατήσεις, αλλά θα συμπεριλαμβάνεις και το best seller σου.

Έτσι, το μέσο καλάθι δεν θα μειωθεί και ο αριθμός των υπηρεσιών θα αυξηθεί. Παράλληλα, οι πελάτες σου θα μπορούν να δοκιμάσουν μια νέα υπηρεσία και να την επαναλάβουν αργότερα σε full τιμή.

Τι μπορείς να κάνεις;

Είναι πολύ έξυπνη κίνηση να δημιουργήσεις εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου τις ημέρες ή ώρες με λιγότερη κίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, θα γεμίσεις τα κενά στο πρόγραμμά σου, αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα.

Προτείνουμε να καταγράψεις τις ώρες και ημέρες αιχμής, καθώς και τις υπηρεσίες που καταλαμβάνουν τον περισσότερο χρόνο σε «γεμάτες» ημέρες και να προσπαθήσεις να τις μετακινήσεις στις κενές ημέρες.

Αν υπολογίσεις τα χαμένα ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας, μπορείς να μετατρέψεις τα χαμένα κέρδη σε αποτελεσματικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου, για να πείσεις τους πελάτες να κλείσουν πιο απαιτητικές υπηρεσίες (μασάζ 90 λεπτών, αποχρωματισμό, full body αποτρίχωση, καθαρισμό προσώπου κλπ) κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Με αυτόν τον τρόπο, η φήμη της επιχείρησής σου κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα, μειώνεται η συχνότητα των ραντεβού για σύντομες υπηρεσίες τις πιο πολυσύχναστες ημέρες – το ίδιο και οι καθυστερήσεις – και αυξάνεται η ικανοποίηση των υπαλλήλων που έχουν λιγότερα κενά διαστήματα κατά τις ώρες εργασίας τους.

Οι συνεργασίες με σημαντικά brands και επιχειρήσεις αποτελούν μία επιπλέον αφορμή για προβολή: η έναρξη μιας συνεργασίας δεν έχει μόνο προωθητικό και οικονομικό χαρακτήρα, αλλά επίσης συνδέει την επωνυμία σου με μία άλλη. Επομένως, είναι σημαντικό να επιλέξεις έναν συνεργάτη που έχει παρόμοιους στόχους με εσένα και να μελετήσετε μαζί εκπτώσεις που δεν βλάπτουν την εικόνα των επιχειρήσεών σας.

Στρατηγικές για αποτελεσματικότερη προώθηση

Πριν δεις τις 5 πρακτικές συμβουλές μας για να δημιουργήσεις προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου, είναι σημαντικό να έχεις υπόψη τις στρατηγικές με τις οποίες θα μεγιστοποιήσεις την αποτελεσματικότητά τους. Μερικές από αυτές μπορεί να φαίνονται προφανείς, αλλά συχνά υποτιμούνται σε σχέση με άλλες, φθηνότερες λύσεις.

Επικοινώνησε σωστά τις προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου

Τα σαλόνια ομορφιάς με 2 υπαλλήλους και κατά μέσο όρο 6 ή 7 πελάτες ανά ημέρα, σίγουρα δεν έχουν κανένα πρόβλημα να παρέχουν τις προσφορές τους σε κάθε άτομο κατά τη διάρκεια ή μετά από μια συνεδρία (όχι μόνο προφορικά, αλλά και μέσω διαφημιστικών φυλλαδίων). Επιχειρήσεις με περισσότερους από 8 υπαλλήλους και κατά μέσο όρο 12 πελάτες την ημέρα θα ήταν πιο βολικό να χρησιμοποιούν άλλα κανάλια επικοινωνίας.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι από τα καλύτερα εργαλεία, τόσο από άποψη χρηστικότητας όσο και κόστους. Μέσα από τα social media, τα newsletters και την ιστοσελίδα της επιχείρησης είναι δυνατή η διαφήμιση προωθήσεων και προσφορών, με εξαιρετικά αποτελέσματα και ελάχιστα έξοδα. Ένας βασικός ιστότοπος και ένας διαδικτυακός τομέας (domain) κοστίζουν μόνο μερικές εκατοντάδες ευρώ ετησίως.

Αν και η χρήση γραπτών μηνυμάτων είναι συχνά υποτιμημένη, επιτρέπει την αποστολή εξατομικευμένων προσφορών με σίγουρη παράδοση σε χαμηλό κόστος.

Online vs offline διαφήμιση

Για ορισμένες επιχειρήσεις, τα «παραδοσιακά» κανάλια θα μπορούσαν επίσης να είναι χρήσιμα, όπως η διαφήμιση σε εφημερίδες, ραδιόφωνο ή τηλεόραση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ωστόσο, το κόστος για διαφημίσεις και διαφημιστικούς χώρους είναι συνήθως αρκετά υψηλότερο. Αντίθετα, οι διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες (Google Ads) είναι πολύ πιο ευέλικτες, προσαρμόσιμες και τροποποιήσιμες καθόλη τη διάρκειά τους. Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία για την ελάχιστη απαιτούμενη επένδυση, ανάλογα με το επιλεγμένο διαφημιστικό κανάλι:

  • Τηλεόραση και τοπικές εφημερίδες: περίπου 800-1000 ευρώ κατ’ ελάχιστο.
  • Διαφήμιση μέσω Google: ελάχιστη επένδυση περίπου 10-30 ευρώ την ημέρα, αλλά ο αριθμός ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης. Το κόστος στον τομέα της ομορφιάς είναι περίπου 1-2 ευρώ ανά κλικ. Αυτό σημαίνει ότι για 100 άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπο, κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο, το κόστος είναι περίπου 150-200 ευρώ.

Πρέπει να αποφύγουμε τη μαζική αποστολή διαφημίσεων που είναι ίδιες για όλους. Μάλιστα, η επιμονή σε συνεχόμενες προσφορές θα μπορούσε να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Προτείνουμε, αντίθετα, να δημιουργούνται στοχευμένες καμπάνιες, σχεδιασμένες για τις ανάγκες του πελάτη, ώστε να είναι πιο ενδιαφέρουσες και αποτελεσματικές.

Μάθε τα γούστα και τις προτιμήσεις των πελατών

Η συνομιλία με τους πελάτες κατά τη διάρκεια των ραντεβού τους, αλλά και η ανάγνωση σχολίων και online κριτικών, επιτρέπει στο προσωπικό να γνωρίζει τις πραγματικές ανάγκες τους, να καταλαβαίνει ποιες υπηρεσίες και προϊόντα προτιμούν περισσότερο και ποια λιγότερο, καθώς και τι τους αρέσει ή όχι στον χώρο του σαλονιού.

Θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψη τις κριτικές στην Google ή στο Facebook, προκειμένου να κατανοήσεις καλύτερα τους πελάτες σου. Ακόμη και η αρνητική κριτική, εφόσον είναι εποικοδομητική, είναι πολύτιμη για τη βελτίωση των υπηρεσιών και τη δημιουργία αποτελεσματικών προσφορών.

Η τιμή δεν είναι το παν

Αρκετοί πιστεύουν ότι οι χαμηλότερες τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα αποτελούν το επίκεντρο μιας αποτελεσματικής προώθησης. Στην πραγματικότητα αυτό δεν συμβαίνει πάντα, καθώς μια σημαντική μείωση θα μπορούσε να έχει αρνητικά αποτελέσματα. Οι πελάτες μπορεί να τη συνδέσουν, για παράδειγμα, με χαμηλότερη ποιότητα στην υπηρεσία ή τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται.

Η μείωση τιμών πρέπει σίγουρα να ληφθεί υπόψη, χωρίς ωστόσο να υποτιμηθεί η ποιότητα και το κύρος του σαλονιού ομορφιάς. Επομένως, είναι απαραίτητο να αξιολογηθεί προσεκτικά ο τύπος της υπηρεσίας και το ποσοστό της έκπτωσης, με βάση στην αρχική τιμή. Μερικές ενδεικτικές περιπτώσεις:

  • Εκπτώσεις 25-50% στις πιο συχνές υπηρεσίες (πχ. χτένισμα, μανικιούρ) θα πρέπει να ισχύουν για νέους πελάτες ως κίνητρο για μια πρώτη δοκιμή.
  • Οι εκπτώσεις ποσών σε απόλυτη αξία θα μπορούσαν να εφαρμοστούν μόνο σε ορισμένους τύπους υπηρεσιών, ειδικά σε νέες ή υπηρεσίες με υψηλές τιμές (για παράδειγμα από 50 έως 150 ευρώ), έτσι ώστε η αξία της έκπτωσης να θεωρείται σημαντική.
  • Οι εκπτώσεις σταθερού ποσού μπορούν να εφαρμοστούν βάσει μιας ελάχιστης δαπάνης (πχ. έκπτωση 10 ευρώ σε ελάχιστη δαπάνη 50 ευρώ). Αυτό είναι πολύ χρήσιμο για εκπτώσεις σε υπηρεσίες με μικρότερο περιθώριο.
  • Οι εκπτώσεις σε υπάρχοντες πελάτες, αντίθετα, θα πρέπει να προσαρμοστούν όχι με βάση την τιμή, αλλά τις προτιμήσεις τους. Ο στόχος είναι να προσφέρουν περισσότερη αξία (για παράδειγμα μια δωρεάν υπηρεσία σε συνδυασμό με μια υπηρεσία που έχει ήδη κλειστεί).

Δημιούργησε απλές και αποτελεσματικές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου

Η αποτελεσματικότητα μιας προώθησης εξαρτάται επίσης από την απλότητά της. Οι πελάτες πρέπει να καταλάβουν αμέσως ποιο είναι το πλεονέκτημα και πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.

Η χρήση περίπλοκων μηχανισμών στην πραγματικότητα ακυρώνει τον ελκυστικό χαρακτήρα και δεν επιτρέπει την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Εάν αποφασίσεις να εφαρμόσεις εκπτώσεις, ο πελάτης πρέπει να καταλάβει αμέσως ποιες υπηρεσίες συμμετέχουν και υπό ποιες προϋποθέσεις. Εάν επιλέξεις ένα flash promo, πρέπει να αναφέρεις με σαφήνεια την περίοδο ισχύος και την ημερομηνία λήξης της προσφοράς.

Λιγότερα ψιλά γράμματα και σαφήνεια είναι τα δύο κλειδιά για μια αποτελεσματική προσφορά στο σαλόνι ομορφιάς σου που θα τραβήξει την προσοχή.

Λάβε υπόψη τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σου

Οι προσφορές που μπορούν να δημιουργηθούν είναι πολλές και δεν είναι κοινές για όλους. Ορισμένες δραστηριότητες και στρατηγικές θα μπορούσαν να έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα, ενώ για άλλους θα ήταν άχρηστες ή ακόμη και επιβλαβείς.

Κάθε ιδέα, επομένως, πρέπει να σχετίζεται με την επιχείρηση, τη διαθεσιμότητά της και τον τύπο πελατών στον οποίο απευθύνεται.

Αποτελεσματικές προσφορές: 5 πρακτικά παραδείγματα

Αφού είδες πώς να κάνεις τις προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου πιο αποτελεσματικές, ακολουθούν 5 ιδέες από τις οποίες μπορείς να εμπνευστείς:

1. Εκπτώσεις για νέους και υπάρχοντες πελάτες

Η μείωση του κόστους υπηρεσιών και προϊόντων, εάν είναι ισορροπημένη με τον τιμοκατάλογο, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι ενδιαφέρον να εφαρμόσεις έκπτωση 25% για νέους πελάτες στο πρώτο ραντεβού ή σε συγκεκριμένες υπηρεσίες. Συνιστάται συνήθως να μην υπερβαίνεις την έκπτωση 50%, για να αποφύγεις τη μείωση της αξίας της υπηρεσίας.

flash προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς

Μια προσφορά μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε υπάρχοντες πελάτες (με τη μορφή προγραμμάτων και καρτών επιβράβευσης, συνδρομών, προσέλκυσης νέων πελατών κλπ.) ή κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων του έτους (για παράδειγμα έκπτωση την ημέρα ή την εβδομάδα των γενεθλίων).

Τέλος, για τους πιστούς πελάτες (VIP και πρεσβευτές της επιχείρησης) όρισε μια σταθερή έκπτωση (μέχρι 20%) για κάθε ραντεβού.

2. Εποχιακές προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου

Η χρήση προωθητικών ενεργειών, δεν πρέπει να περιορίζεται σε γενικευμένες, συνεχόμενες προσφορές. Θα πρέπει να είναι ελκυστικές και να δημιουργούν την αίσθηση επείγοντος, τραβώντας το ενδιαφέρον και πιέζοντας για αγορά.

Επομένως, οι εποχιακές προσφορές κατά τη διάρκεια των διακοπών ή σε ειδικές περιστάσεις είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα στρατηγική και μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Μεταξύ των «βασικών περιόδων» συναντάμε θρησκευτικές αργίες (όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα), ημέρες αφιερωμένες στις γυναίκες (Ημέρα της Μητέρας και της Γυναίκας), την ημέρα του Πατέρα, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τη Black Friday και τοπικές εκδηλώσεις.

3. Επωφελήσου από το Call to Action

Το CTACall To Action) είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο πεδίο του μάρκετινγκ και αναφέρεται σε εκείνες τις στρατηγικές που ωθούν τον χρήστη να εκτελέσει μια συγκεκριμένη ενέργεια. Έτσι, μπορούν να μετρηθούν η απήχηση και τα έσοδα της ενέργειας, προσφέροντας κάτι σε αντάλλαγμα (εκπτώσεις, κουπόνια, δωρεάν υπηρεσίες κ.λπ.). Μερικά παραδείγματα αποτελεσματικών CTA είναι τα ακόλουθα:

  • ενθάρρυνση πελατών να φέρουν νέους, με εκπτώσεις ή δωρεάν υπηρεσίες σε αντάλλαγμα.
  • ειδικές εκπτώσεις σε όσους εγγράφονται στο newsletter ή ακολουθούν τα social media της επιχείρησης.
  • δωρεάν υπηρεσίες ή προϊόντα κατά την επίτευξη ορισμένων ορόσημων (για παράδειγμα μετά την ολοκλήρωση 10 ραντεβού ή με κράτηση της επόμενης υπηρεσίας αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πρώτης)
  • επιπλέον προϊόντα ή συνεδρίες με την αγορά μιας premium υπηρεσίας.

Όπως μπορείς να μαντέψεις, οι δυνατότητες είναι αναρίθμητες και τα έσοδα μπορούν να υπερβούν σε μεγάλο βαθμό την αρχική επένδυση. Είναι επομένως σημαντικό να αφήσεις χώρο για φαντασία, προσαρμόζοντας τα CTA ανάλογα με την επιχείρηση και τους στόχους σου.

4. Συνεργάσου με άλλες επιχειρήσεις

Η καθιέρωση συνεργασιών με παράλληλες δραστηριότητες (για παράδειγμα μανικιούρ, πεντικιούρ, επαγγελματίες μακιγιάζ κ.λπ.), που συνδέονται με τον κόσμο της ομορφιάς ή με διαφορετικές δραστηριότητες που υπάρχουν στην περιοχή σου, θα σου επιτρέψει να δημιουργήσεις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες συνδυαστικές προσφορές.

Για παράδειγμα, αν έχεις κομμωτήριο και συνεργαστείς με κέντρο αισθητικής ή nail bar, μπορείς να προσφέρεις ένα μανικιούρ μετά από τεχνικές εργασίες (πχ balayage ή ίσιωμα). Με αυτόν τον τρόπο, και οι δύο δραστηριότητες θα επωφεληθούν με μεγαλύτερη προβολή και σημαντική αύξηση των πελατών.

5. Ξεκίνησε αποτελεσματικές προσφορές για το σαλόνι ομορφιάς σου από τα social media

Τα κοινωνικά δίκτυα, ιδίως το Facebook και το Instagram, είναι εξαιρετικά κανάλια για online προβολή και διαφήμιση. Μπορείς επίσης να προωθήσεις τις προσφορές στο σαλόνι ομορφιάς σου χρησιμοποιώντας κείμενο, εικόνες, βίντεο και CTA για να γίνουν πιο ενδιαφέρουσες.

Για παράδειγμα, θα μπορούσες να προσκαλέσεις τους πελάτες σου να γράψουν μια κριτική στο Facebook ή να κάνουν share το προφίλ σου στο Instagram μέσω αναφορών και hashtags. Ως αντάλλαγμα μπορείς να παρέχεις έκπτωση στο επόμενο ραντεβού ή κάποιο δώρο (όπως δείγματα ή προϊόντα).

Δεν είναι απαραίτητο ούτε σκόπιμο να δημοσιεύεις συχνά ή να παροτρύνεις συνεχώς τους πελάτες να σε διαφημίζουν στα social media. Οι στρατηγικές προώθησης πρέπει να είναι καλά οργανωμένες, να δημοσιεύονται στα κατάλληλα χρονικά διαστήματα ή σε συγκεκριμένες περιόδους.

Πώς να σχεδιάσεις ένα ημερολόγιο προσφορών

Αφού επιλέξεις τις κατάλληλες προσφορές, προτείνουμε να φτιάξεις ένα ημερολόγιο που θα χρησιμεύσει ως χρονοδιάγραμμα για τον έγκαιρο προγραμματισμό τους.

Ένα ετήσιο ημερολόγιο, που θα αποφασιστεί μαζί με το προσωπικό και θα προσαρμοστεί στις διαφορετικές περιόδους, είναι η καλύτερη λύση. Δεν είναι υποχρεωτικό να ορίσεις ακριβείς ημερομηνίες, αλλά μπορεί να υπάρχει μια ευελιξία για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων γεγονότων και αλλαγών.

Ένα καλοσχεδιασμένο ημερολόγιο προσφορών πρέπει να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • ένα ποικίλο φάσμα προσφορών: άλλαζε τον τύπο της προσφοράς κατά τη διάρκεια του έτους για να είναι πιο ελκυστικές. Είναι επίσης σημαντικό να μην εστιάζεις μόνο σε έναν τύπο πελάτη, αλλά να έχεις διαφορετικούς στόχους.
  • προσφορές σε διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες. Είναι απαραίτητο να διαφοροποιούνται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που καλύπτονται από τις προσφορές.
  • κάλυψη βασικών περιόδων του έτους: ορισμένες περίοδοι είναι ιδανικές για την έναρξη προωθήσεων. Ο καθορισμός των κατάλληλων προσφορών για μια συγκεκριμένη περίσταση θα κάνει το ημερολόγιο πιο σαφές και ολοκληρωμένο.

Συμπεράσματα

Οι σωστές στρατηγικές προώθησης μπορούν να φέρουν αύξηση προβολής και ραντεβού, πιστούς πελάτες και μεγιστοποίηση των εσόδων. Ιδανικά, θα πρέπει λαμβάνουν υπόψη τα χαρακτηριστικά του σαλονιού ομορφιάς σου, τις προτιμήσεις των πελατών και τους διαφορετικούς τύπους προσφορών.

Οι πιο αποτελεσματικές προσφορές σε ένα σαλόνι ομορφιάς δεν ταυτίζονται απαραίτητα με επιθετικές εκπτώσεις, οι οποίες μπορεί να δημιουργήσουν μια λιγότερο έγκυρη και επαγγελματική εικόνα. Οι εκπτώσεις μπορεί να είναι ιδανικές για νέους πελάτες, αλλά όχι για τους ήδη τακτικούς πελάτες. Σε εκείνους θα ήταν πιο αποτελεσματικό να προσφέρεις προστιθέμενη αξία κατά τη διάρκεια των ραντεβού που ήδη έχουν κλείσει.

προσφορές και πακέτα στο σαλόνι ομορφιάς

Το Treatwell Pro είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο εργαλείο με το οποίο μπορείς να δημιουργήσεις, να διαχειριστείς και να προτείνεις προσφορές. Το λογισμικό, εκτός από τις λειτουργίες διαχείρισης της ατζέντας και των πελατών, παρέχει και την ενότητα «Προσφορές». Εκεί μπορείς να δημιουργείς καμπάνιες, να τις τροποποιείς και να τις ανακαλείς ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Μεταξύ των προσφορών που μπορούν να δημιουργηθούν στο Treatwell Pro είναι οι εκπτωτικές κάρτες, οι γενικές εκπτώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες, τα κουπόνια, οι συνδρομές και τα προγράμματα επιβράβευσης για τη διατήρηση πελατών.

Στην οθόνη της ενότητας «Προσφορές», μπορείς να δεις όλες τις προσφορές και να φιλτράρεις με βάση το όνομα, την ημερομηνία ή τον τύπο. Μπορείς επίσης να ορίσεις ημερομηνία λήξης, ώστε οι προσφορές να απενεργοποιούνται αυτόματα μετά τη λήξη της περιόδου.

Αν θέλεις να δοκιμάσεις όλες τις δυνατότητες της Treatwell και να συμβουλευτείς τους ειδικούς μας, ζήτησε ένα δωρεάν demo τώρα.