Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική! Καθαρό και απόλυτα φιλικό το περιβάλλον! Η Εύα εξαιρετική σε όλες τις υπηρεσίες που έχω κάνει μέχρι τώρα! Ένα κατάστημα που με εξυπηρετεί απόλυτα και στις υπηρεσίες κομμωτικής αλλά και στην αγορά προϊόντων στις καλύτερες τιμές!!
Balayage
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή διάθεση και εξυπηρέτηση που σε γεμίζει!
Φωτεινή•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φιλικό περιβάλλον, έμπειρο κ ευχάριστο προσωπικό.
Βαφή Μαλλιών
MARIA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξυπηρετικοτατο κομμωτήριο με φανταστικό προσωπικό