Εξαιρετική περιποίηση, πολύ καλή διάθεση, όλα τα παιδιά ευγενικά και το μαγαζί πεντακάθαρο
Εξυπηρετήθηκε από Αναστασία •Κούρεμα Αντρικό
Ζήσης Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Βαφή Μαλλιών
Ολυμπια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια. Ακόμα και λούσιμο πριν και μετά το κούρεμα χωρίς έξτρα χρέωση.
Κούρεμα Αντρικό
Επιτροπίδης Βασίλης•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα χτενίσματα μας κρατήσανε παρ 'όλη την υγρασία, τον αέρα και τον χορό, όλη τη Νύχτα !!! Είπα σε όλους τα καλύτερα λόγια για την Εύα και τα χρυσά της χέρια !!!