Η ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ
MARINA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι τακτική πελάτισσα και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη. Η κοπέλα ολοφάνερα βιαζοταν να τελειώνει γιατι ήταν προτελευταίο ραντεβού και δεν ασχολήθηκε σοβαρά. Μάτωσα στο ένα νύχι και έπρεπε να της πω εγώ να βάλει αιμοστατικο.
Πεντικιούρ
Ευγενια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Σωτηρία, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε, ήταν ένα πολύ γλυκό πλάσμα. Ευγενική, προσεκτική στην δουλειά της. Με κέρδισε αμέσως με την προσέγγισή της.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λουση ειναι υπεροχη❤️❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ζετα Σκρεκα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία ήταν εξαιρετική, φιλικό περιβάλλον και η τεχνιτρια άψογη ! Θα επαναλάβω την επίσκεψη μου σύντομα 😉