Θα σταματήσω να πηγαίνω, πάω λιγότερο από ένα χρόνο και έχουν φύγει πόσοι Υπάλληλοι . Δεν είμαι πρόθυμη να υποστηρίζω μια τέτοια επιχείρηση
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΙΡΗΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
1. με ενόχλησε που δεν καθάρισε την θέση από την προηγούμενη πελάτισα (τζάμι με δαχτυλιές κλπ)
2. χρησιμοποίησε ένα βουρτσάκι αρκετά χρησιμοποιημένο και χωρίς να το απολυμάνει!
Μανικιούρ
ΚΑΒΟΥΣΑΝΑΚΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λυπάμαι πολύ… Είμαι χρόνια πελάτισσα του καταστήματος τους και ήμουν ευχαριστημένη αρκετά αλλά τους τελευταίους 5-6 μήνες έχει πάρει την κατηφόρα… Καταρχάς το κατάστημα αλλάζει συνεχώς τεχνήτριες , εκεί που μαθαίνεις τη μια και σε μαθαίνει κι εκείνη αντίστοιχα, τσουφ φευγει και στην επόμενη επίσκεψη σου βλέπεις άλλη… Η τελευταία μου επίσκεψη ήταν απαράδεκτη… Καλύτερα θα είχα τα είχα φτιάξει εγώ… Δεν ξέρω κάτι πρέπει να γίνει ίσως πολύ πιθανο να αλλάξουν οι συνθήκες εργασίας.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anonymous•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni Gardeli•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή εμπειρία, καλή η υπάλληλος, το περιβάλλον ήσυχο και καθαρό, το μανικιούρ κράτησε πολύ!