Πολύ γλυκο κορίτσι γρήγορη πολύ καλή η δουλειά της
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Εμμανουελα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καλή υπηρεσία. τυπική στην ώρα. ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
VASILIKI•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πρώτη φορά το επισκέφθηκα έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και με το περιβάλλον αλλά πιο σημαντικό με τις υπηρεσίες Η Λούση πολύ καλή στη δουλειά της,ευχάριστη και ευγενική
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ραχωβιτσα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενώ είχα κλείσει ραντεβου για χέρια πόδια μαζί, μείωσαν τον χρόνο στην συντήρηση acrygel και βάλανε ένα άλλο ραντεβου για διόρθωση σε νύχι ενδιάμεσα