Εξαιρετικη δουλειά.....πολύ προσεκτική!!ευχάριστο περιβάλλον....πολύ καλές τιμές!!την προτιμώ ανεπιφύλακτα!!από τα καλύτερα τις περιοχής..... ευχαριστώ πολύ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Γιώργος•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειχε πολλα πραγματα πανω της η αισθητικος
Καθυστερησα 5’ εκεινη ομως 27’,ειχε αλλο ραντεβου πριν απο εμενα,εκανε νυχια.Οταν ηρθε σε εμενα για να με δει ξανα επανηλθε στην προηγουμενη πελατη για πληρωμη&διορθωση.Μετοταν ξεκινησε κανονικα τα δικα μου φρυδια εμαθε πως εχει και αλλο ραντεβου.Δεν θεωρω οτι ασχοληθηκε οσο μπορουσε,δν ενιωσα ανετα.Ηταν καλη απεναντι μου και ευγενικη
Για 5€ να μην εχεις απλα μονοφρυδο ειναι οκ
Καποιο κακο σχημα μην περιμενετε αν επικρατει η ιδια κατασταση στο καταστημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Αποτρίχωση Φρυδιών