Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ευγενία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΕΛΕΙΑ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Μανικιούρ
ΤΕΡΙΝΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξυπηρετικες,και πολύ ευγενικές και καλές στη δουλειά τους
Κάνω ενισχυμένο ημιμόνιμο,και μου κρατάνε πολύ καιρό χωρίς να χαλάνε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Μανικιούρ
Μαρια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Μανικιούρ
ΠΟΠΗ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλύτερα θα τα έφτιαχνα μόνη μου,χάλια βαμμένα και τα χέρια και τα πόδια,δεν έχω κάνει κάτι χειρότερο και αν δε θέλουν απλο να κάνουν μανικιούρ με απλό βερνίκι ας αφαιρέσουν την υπηρεσια