Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΔΟΥΚΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεύτερη φορά που το επισκέπτομαι,τη πρώτη φορά έμεινα ικανοποιημένη που με ανέλαβε η κ.Τούλα , αυτή τη φορά όμως το αποτέλεσμα ήταν κακό, ερασιτεχνικό και δεν υπήρχε επαγγελματισμός, ευγενικές οι κοπέλες αλλά μέχρι εκεί. Δε θα το ξανά προτιμήσω.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταυρούλα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!!Η Τούλα άψογη και γρήγορη!!!Η καλύτερη nail artist!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τούλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ναουμή•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια.Τα κορίτσια πολύ φιλικά και εξαιρετικές στην δουλειά τους🥰