Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,8
68 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Λυπάμαι πολύ που το λέω είναι η πρώτη φορά που κάνω αρνητική αξιολόγηση για υπηρεσία αλλά πραγματικά , έφυγα από το μαγαζί με μια μπούκλα η οποία είχε πέσει ήδη και κατά την διάρκεια του χτενίσματος , μέσα σε ούτε μία ώρα είχε πέσει όλο το μαλλί . Τα προϊόντα χρησιμοποιουνταν με φειδω , έκανα η ίδια υπόδειξη στην κοπέλα να μου βάλει ακόμα και λακ , με ρωτούσε συνεχώς για κάθε τούφα του μαλλιού αν χρειάζεται να την ξαναπεράσει ενώ η μπούκλα είχε πέσει ήδη , με ρωτούσε συνεχώς για το τι προϊόντα
Υπέροχο κλίμα, εξαιρετική η Μαρία, θα το επιλέξω ξανά οπωσδήποτε!
Απίστευτη εξυπηρέτηση και πάρα πολύ φιλικό περιβάλλον.
Εξαιρετική συννενόηση έτσι ώστε να βγει το κούρεμα ακριβώς έτσι όπως το φαντάστηκα, τα προϊόντα που χρησιμοποίησαν στα μαλλιά μου ήταν πολύ ενυδατικα και μύριζαν τέλεια! Τρομεροί επαγγελματίες, το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Συνολικά η εμπειρία μου είναι θετική. Ωραίο αποτέλεσμα και ευγενικό προσωπικό