Λυπάμαι πολύ που το λέω είναι η πρώτη φορά που κάνω αρνητική αξιολόγηση για υπηρεσία αλλά πραγματικά , έφυγα από το μαγαζί με μια μπούκλα η οποία είχε πέσει ήδη και κατά την διάρκεια του χτενίσματος , μέσα σε ούτε μία ώρα είχε πέσει όλο το μαλλί . Τα προϊόντα χρησιμοποιουνταν με φειδω , έκανα η ίδια υπόδειξη στην κοπέλα να μου βάλει ακόμα και λακ , με ρωτούσε συνεχώς για κάθε τούφα του μαλλιού αν χρειάζεται να την ξαναπεράσει ενώ η μπούκλα είχε πέσει ήδη , με ρωτούσε συνεχώς για το τι προϊόντα
Εξυπηρετήθηκε από ΕΛΠΙΔΑ •Χτένισμα
ΜΔ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο κλίμα, εξαιρετική η Μαρία, θα το επιλέξω ξανά οπωσδήποτε!
Εξυπηρετήθηκε από Σαρα •Χτένισμα
Αφροδίτη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη εξυπηρέτηση και πάρα πολύ φιλικό περιβάλλον.
Εξυπηρετήθηκε από Σαρα •Χτένισμα
Σαμαρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική συννενόηση έτσι ώστε να βγει το κούρεμα ακριβώς έτσι όπως το φαντάστηκα, τα προϊόντα που χρησιμοποίησαν στα μαλλιά μου ήταν πολύ ενυδατικα και μύριζαν τέλεια! Τρομεροί επαγγελματίες, το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Γυναικείο Κούρεμα
Κωνσταντίνα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συνολικά η εμπειρία μου είναι θετική. Ωραίο αποτέλεσμα και ευγενικό προσωπικό