Πολύ σωστή επαγγελματίας η Ναταλία. Εξαιρετικό πεντικιούρ και ευχάριστη παρουσία.
Πεντικιούρ
Άννα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εμεινα πολυ ευχαριστημένη απτην αφαιρεση που εκανα και την κοπελα! Πολυ ευγενικη και γλυκια, με εκανε να νιωσω ανετα και ο χωρος ηταν πολυ καθαρος!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρινα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκανα μανικιούρ, πεντικιούρ ημιμόνιμο.
Πολύ καλή δουλειά απο την Ναταλία.
Ωραίο περιβάλλον, καθαρό. Η Ναταλία με έκανε να νιώσω άνετα, πολύ φιλική και εξυπηρετική.
Σίγουρα θα πάω ξανά!
Μανικιούρ
Εμμανουέλα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Αψογη εξυπηρε εξυπηρετηση, φιλικο περιβαλλον. Ο χωρος οργανωμενος και καθαρος. Το συστηνω ανεπιφιλακτα!!
Μανικιούρ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τελεια, καθαρά προσεγμένα. Θα το ξαναεπισκεφτώ!!