Επαγγελματική δουλειά, προσοχή στη λεπτομέρεια, ευγένεια
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ολγα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ αξιόλογο προσωπικό με γνώσεις κι εμπειρία!!! Μπράβο!
Πεντικιούρ
Πελαγία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
όλα ήταν υπέροχα! η Veera είναι πάρα πολύ γλυκιά και εξυπηρετική, η δουλειά που έκανε είναι από τις πιο ωραίες που έχω βρει σε αυτή την τιμή! θα ξαναπροτιμησω το κατάστημα σίγουρα και το συστήνω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Elena•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ εξυπηρετική και ευγενική η Ναταλία, πολύ Θετική εντύπωση το ότι με πήρε τηλέφωνο να με ενημερώσει για μια καθυστέρηση που είχαμε στο ραντεβού.