Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη και με την εξυπηρέτηση και με το αποτέλεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από Βάσω Παπαμαργαρίτη•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
MARIA•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη ομάδα με εμπειρία και όρεξη!
Nafsika•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κομμωτήριο και η εμπειρία μου ήταν πολύ θετική! Όλοι ήταν ευγενέστατοι και ο Γιώργος πολύ έμπειρος και ευχάριστος, ήξερε ακριβώς τι ήθελα με το κούρεμα μου και το αποτέλεσμα υπέροχο! Σίγουρα θα γίνει η μόνιμη επιλογή μου για κομμωτήριο.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα
Ροδάνθη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια!
Εξυπηρετήθηκε από Νίκη Νικολετσέα•Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Ευη Ψ.•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλειά (πήγα για toner) , ευχάριστο και φιλόξενο περιβάλλον. Θα ξαναπάω σίγουρα.
Εξυπηρετήθηκε από Αντιγόνη Ντούπη•Toner Μαλλιών για Γυναίκες