Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα
Ειρήνη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο Γιώργος είναι φοβερός! Κάθε φορά το κούρεμα βγαίνει τέλειο και φεύγω πάντα πολύ χαρούμενη. Ο χώρος είναι υπέροχος και πολύ προσεγμένος, και το κλίμα γενικά πολύ ζεστό και φιλικό. Η εξυπηρέτηση άψογη, σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή!
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα
Christina•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και άψογη συμπεριφορά από όλους τους υπαλλήλους
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Κλεοπάτρα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά και έχω μείνει ενθουσιασμενη. Ο Γιώργος με προτάσεις έκανε κουρεμα προσαρμοσμενο στο μαλλί και βγήκε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα.Ενα μπράβο και στην Νικη για το υπέροχο χτενισμα.Συγχαρητηρια σε ολους!❤️
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα