Πρώτη φορά πηγαίνω σε κομμωτήριο και πετυχαίνουν ακριβώς αυτό που ζητάω!! Τόσο το κούρεμα όσο και η βαφή ήταν ακριβώς ό,τι ζήτησα. Άψογη εξυπηρέτηση με μηδενικούς χρόνους αναμονής ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στο κομμωτήριο. Ευγενικοί και υπέροχοι όλοι και πολύ όμορφος και φιλόξενος χώρος !
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη εμπειρια.Το κούρεμα ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα και έγινε με μεγάλη προσοχή και λεπτομέρια.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και πολύ ωραίο περιβάλλον
Εξυπηρετήθηκε από Βάσω Παπαμαργαρίτη•Πιάσιμο Μαλλιών
Σοφια•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολυ ευχαριστημενη απο την υπηρεσια ισιωματος και λουσιματος των μαλλιων μου. Το περιβαλλον του κομμωτηριου ηταν ομορφο και καθαρο . Το προσωπικο πολυ ευγενικο . Το προτεινω σιγουρα!
Εξυπηρετήθηκε από Βάσω Παπαμαργαρίτη•Πιάσιμο Μαλλιών
Ευγενία•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτικος όπως πάντα
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα