Ο χώρος είναι πολύ όμορφος και όλα πεντακάθαρα!Η Μαρία είναι εξαιρετικη τεχνητρια, έμεινα ικανοποιημένη και με το παραπάνω!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Μπράβο σας !!! ♥️
Μανικιούρ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό περιβάλλον και αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Μανικιούρ
Georgia•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
<3
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Dimitra•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel