Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη σε όλα τα επίπεδα. Η Λίνα είναι εξαιρετική στην εργασία της αλλά επίσης ευγενέστατη, φιλική και ανθρώπινη. Συστήνω ανεπιφύλακτα τον χώρο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΣΟΦΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα!
Μανικιούρ
Iliana•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν πολύ καλή η εμπειρία. Η Νατασσα πολύ καλή επαγγελματιας
Μανικιούρ
Xenia•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα ευχαριστημένη, θα ξαναπάω !
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
KALLIROI•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική τεχνική και ευχάριστη εξυπηρέτηση. Προτείνετω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel