Πολύ καλή δουλειά. Όμορφο περιβάλλον όλα τα κορίτσια πολύ ευγενικά!!!!!!❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βικυ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα σούπερ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΜΔ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μανικιούρ τζελ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίνα•Μανικιούρ
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλό όλο το προσωπικό και πολύ καθαρό!
Πεντικιούρ
Πανταζοπουλου•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κορίτσια είδα ότι με καλέσατε, είχα κάνει λάθος και πήγα σε λάθος μαγαζί πιο πάνω από εσάς και με εξυπηρέτησαν νομίζοντας ότι έχω ραντεβού και το διαπιστώσαμε μετά. Χίλια συγνώμη, δεν μπορούσα να σηκώσω το τηλ είμαι κωφη