Πολύ καλό αποτέλεσμα που διαρκεί.Η Νατάσσα είναι άψογη στην δουλειά της! Ο χώρος ευχάριστος και το περιβάλλον φιλικό. Μπράβο στα κορίτσια!
Μανικιούρ
ΣΤΕΛΛΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με συμβούλεψε αρκετά για τη φροντίδα στο σπίτι
Πεντικιούρ
ΕΙΡΗΝΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κορίτσια είναι καταπληκτικά!
Η ποιότητα της δουλειάς τους είναι εκπληκτική και είναι όλες τους καλοσυνάτες και ευχάριστες. Τα κορίτσια έχουν γνώσεις το αντικειμένου και μπορούν να κάνουν ό,τι σχέδια τους ζητήσεις !
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωάννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σας ευχαριστώ πολύ ήταν υπέροχα τα νύχια μου υπέροχη δουλειά τα κορίτσια ηταν άψογα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
PANTELIDOU•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος και πολύ καλή δουλειά έκανε η Μαρία ❤️