Είναι η τρίτη φορά που επισκέπτομαι το Maven και είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες μανικιούρ-πεντικιούρ.
Επίσης είναι όμορφος χώρος που σε χαλαρώνει.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΙΡΗΝΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι καλύτεροι στην Καλαμαριά!♡
ΑΘΑΝΑΣΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΜΟΡΦΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!
Εξαιρετικά καθαρός χώρος,ευγένεια και άριστη εξυπηρέτηση.τα κορίτσια γνώστριες του είδους τους.Κάνω τζελ και είμαι παρά πολύ ευχαριστημένη ,οπως επισης και εκπληκτικό πεντικιούρ.