Άψογος χώρος πολυ ευγενικοί όλοι , πεντακάθαρα όλα και επίσης πεντανόστιμος καφές
Αλεξιαδου•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, απλώς βάλτε σαν επιλογή την αποτρίχωση κερί για φρύδια, γιατί στο UALA υπήρχε Και σε αυτό τώρα δεν υπάρχει. Πολυ καλή η κοπέλα 💯
Vickie•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο περιβάλλον , καθαρός χώρος , ήρεμη ατμόσφαιρα. Η Κική που μου κάνει τα νύχια είναι εξαιρετική στη δουλειά της, σχολαστική, έμπειρη και επαγγελματίας. Πάντα ευγενική και ήρεμη, με βοήθησε στο να επανέλθουν τα νύχια μου μεσα σε λίγο χρονικό διάστημα.