Πολύ όμορφο περιβάλλον με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Kleopatra•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ωραίο περιβάλλον, τέλειος καφές, η Στέλλα πολύ φιλική, προσεκτική επαγγελματίας
Nikolaidi•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, καθαρός και περιποιημένος χώρος
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Stelina•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίος και μοντέρνος χώρος, επαγγελματική και ταυτόχρονα φιλική προσέγγιση του πελάτη, εξαιρετική η ιδέα να σου προσφέρουν καφέ ενώ σου φτιάχνουν τα νύχια! Θα ξαναπάω!