Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελικη Μ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό περιβάλλον! Τα κορίτσια ήταν πολύ ευγενικά και εξυπηρετικά! Επίσης μπορείς να ζητήσεις να μην γίνει η αφαίρεση και ο καθαρισμός με τροχό ❤️
Μανικιούρ
CHRISTINA•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Εφη Τ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά. Ο χώρος καθαρός και όλα τα κορίτσια σούπερ ευγενικά, με πρόσεξαν πολύ! Σας ευχαριστώ!
Πεντικιούρ
Λαμπρινή•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά ! Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό και άψογο καθαρό περιβάλλον !