εξαιρετικά όλα τα κορίτσια, μένω πάντα ικανοποιημένη με την επιλογή μου.
Καθαρός χώρος και ευγενικό προσωπικό!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νικολέτα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο μανικιούρ, ωστόσο η ενισχυμένη βάση που προτείνουν οι τεχνίτριες κάνει τα νύχια να φαίνονται πολύ παχιά στο τελείωμα τους και σίγουρα δεν είναι καθόλου κολακευτικό το αποτέλεσμα. Κρίμα που δεν το παρατήρησα την ώρα που γινόταν η εφαρμογή..
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Professional treatment
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο