Ωραίος χώρος, πολύ καλή η εξυπηρέτηση από τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Μανικιούρ
Natasa•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά ολα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
zoi•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη δουλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστινα Αλ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εμπειρία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
ΕΛΕΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο οβάλ είναι κάθε φορά εξαιρετική! Τα κορίτσια γνωρίζουν πολύ καλά την δουλειά τους, ο χώρος είναι καθαρός και πολύ ευχάριστος. Θα συνεχίζω να πηγαίνω.