Η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το Οβάλ ήταν και καταλυτική! Ο χώρος είναι μικρός, ζεστός, πεντακάθαρος και πλήρως εξοπλισμένος! Τα κορίτσια πάντα ευγενικά, πολύ προσεκτικά, εξυπηρετούν με χαμόγελο κάθε πελάτη. Προσωπικά εμπιστεύτηκα το κατάστημα και για την κόρη μου που τώρα ξεκινά τα βήματα της στην προσωπική περιποίηση και είμαι απολύτως ευχαριστημένη! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βικυ Ζ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος. Και οι κοπέλες επαγγελματίες ξέρουν την δουλειά τους προσεκτικές και ευγενέστατη.
Καλλιόπη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός χώρος, γλυκές και ευγενικές όλες οι κοπέλες και καλό αποτέλεσμα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η Μαρία πολύ καλή και εξυπηρετική τα νύχια τέλεια
Δέσποινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι τοπ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο