Το κλιμα υπεροχο, τα κοριτσια μεσα στην χαρα και την ορεξη, το αποτελεσμα φανταστικο <3
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Μαρία είναι ευγενική και από την πρώτη στιγμή σε κάνει να νιώθεις άνετα και να απολαμβάνεις την ώρα του μανικιούρ. Στη δουλειά της είναι ιδιαίτερα προσεκτική και γνώστης του αντικειμένου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Evi•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπεροχο το καταστημα με καταρτισμενες στο ειδος τους υπαλληλους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
ΟΡΓΑΝΤΖΙΔΟΥ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Παρά πολύ καλό αποτέλεσμα και φιλικό περιβάλλον!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ