Το κατάστημα υπέροχο, προσεγμένο και τα κορίτσια πολύ ευγενικά και η δουλειά τους …. Δεν έχω λόγια 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Ειρηνη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη τόσο απο την Εύα όσο και από την Γκιουλ. Έκαναν παρα πολύ καλή δουλειά στα νυχια μου όσες φορές πήγα. Όμορφος και ζεστός χώρος, πεντακάθαρος, ευγενέστατα τα κορίτσια και πολύ ευχάριστα! Μπράβο σε όλες σας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΡΕΝΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, καθαριότητα και ανθεκτικό μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΖΚ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχαριστώ πολύ Γκιουλ,έμεινα πολύ ευχαριστημένη υπέροχο αποτέλεσμα ❤️💯
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Πεντικιούρ
Maria ktn•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχαριστώ τα κορίτσια.. Ένα ακόμη υπέροχο αποτέλεσμα στα νύχια μου. 💅 ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ