Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Δέσποινα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικός χώρος, προσεγμένος και καθαρός. Τα κορίτσια φοβερές και με έμφαση στην τελειότητα.Το επιλέγω ξανά και ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Amalia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω όλες η κυρίες που εργάζονται εκεί ει ευγενικές εξυπηρετικές και γνωρίζουν το αντικείμενο της δουλειάς τους.Και δεν μένουν σε αυτό εξελίσσονται και μαθαίνουν και νέες τεχνικές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
όλα εξαιρετικά
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αθήνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Παρά πολύ ικανοποιημένη ! Εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ