Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Κατερίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ευχαριστημένη Πολύ καλή δουλειά εξαιρετικό προσωπικό
Ευγενικοί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
SK•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό μανικιούρ! Ευχαριστώ πολύ! ❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Σοφία •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η περιποίηση και το αποτέλεσμα του πεντικιούρ και μανικιούρ καταπληκτική! Η καθαριότητα εντυπωσιακή! Η ευγένεια η φιλική συμπεριφορά της υποδοχής και του προσωπικού σε κάνουν να νιώθεις "σα το σπίτι σου!" Χαλάρωσα και ελάφρυναν τα ποδαράκια μου. Εύγε κορίτσια!
Θα σας ξανάρθω!