Πολυ ωραιο καταστημα, φανταστικη εμπειρια , πολυ καθαρο. Η Σοφια πολυ καλη επαγγελματιας και με εμπειρια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Konstantina•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολυ ωραιος χώρος , οι κοπέλες με ενδιαφέτον για τον πελάτη και με καλα υλικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νατάσα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νατάσα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Ζωή είναι εξαιρετική επαγγελματίας με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος ενώ η υγιεινή τηρείται στο 100%. Τα νύχια βγαίνουν πάντα άψογα με διάρκεια και πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωάννα Σπύρη •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά, καθαρός χώρος και τέλειο αποτέλεσμα! Απόλυτα ευχαριστημένη 🌟💅🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel