Πριν επισκεφτώ το Νυχομανια τα νύχια μου ήταν άσχημη κατάσταση, εκτός από ανδρικό μανικιούρ έκανα και πεντικιούρ.
Αυτό ήταν! Το αποτέλεσμα με αποζημίωσε, η Σοφία άψογη, επαγγελματίας και ταχύτατη.
Από τα πρώτα λεπτά ένιωσα την διαφορά!
Πλεον γίνεται μόνιμος σταθμός περιποίησης!
Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Γιάννης•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον !! Πολύ καλό το αποτέλεσμα στα νύχια !! Θα το επισκεφτώ πάλι !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρος χωρος πολυ καλη δουλεια και πολυ καλα υλικά Το προτείνω !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel