Πολύ καλή δουλειά στα νύχια μανικιού και πεντικιούρ 💅🤟
Η Ζωή Εξαίσια 🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
KONSTANTINA•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πήγα για μανικιούρ/ημιμονιμο και τελικά έκανα και πεντικιούρ/ημιμονιμο.
Φανταστική η Ζωή, πολύ καλή δουλειά στα νύχια μου, πολύ όμορφο περιβάλλον.
Ευχαριστώ πολύ 🫶🤟🥰 💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
KONSTANTINA•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρός χώρος, ευχάριστη ατμόσφαιρα και σωστή δουλειά στα νύχια μου! Θα με ξαναδείτε σύντομα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Chryssa•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο περιβάλλον και επαγγελματισμος και απο τις δύο υπαλλήλους,Σοφια και Ζωη.Συστηνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο