Παρ' ότι δεν υπήρχε το χρώμα που ήθελα να κάνω, έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να ειναι όσο πιο κοντα γίνεται στο επιθυμητό. Επίσης, έδωσε μεγάλη προσοχή στο μανικιούρ όπως ακριβώς το ζήτησα. Θα τη συνηστούσα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Iro•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
I am very satisfied from the expirense
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Magda•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κλασικά, άψογα και για την αδερφή μου!🙂🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Πεντικιούρ Αντρικό
ΠΕΡΙΚΛΗΣ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα εξαιρετικά όπως πάντα! Συνέπεια στην λεπτομέρεια και μεράκι! Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά! Υ. Γ. Ίσως η μουσική δεν ήταν ότι καλύτερο για Μεγάλη Πέμπτη, αλλά οκ είναι καθαρά υποκειμενικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ένας πολύ όμορφος και πεντακάθαρος χώρος με ευγενεστατο προσωπικό, με σωστό εξοπλισμό αλλά πάνω απ'όλα με προσωπικό που κάνει την δουλειά του με μεράκι και όρεξη! Ευχαριστώ πολύ Σοφία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Πεντικιούρ Αντρικό