Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΕΡΙΚΛΗΣ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, επαγγελματική εξυπηρέτηση και προσοχή στη λεπτομέρεια. Η Σοφία που ανέλαβε το πεντικιούρ μου ήταν ευγενέστατη, προσεκτική και με έκανε να νιώσω άνετα σε όλη τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο και σίγουρα θα ξαναπάω. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Άντζελα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση.Τελειο αποτέλεσμα στα νύχια μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ioulia•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όπως πάντα όλα άψογα... Ευχαριστώ πολύ Σοφία για το άψογο πεντικιούρ και η Σπυριδούλα ευχαριστεί για το άψογο αποτέλεσμα στην συντήρηση του Acrygel!
Πεντικιούρ ΑντρικόΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΕΡΙΚΛΗΣ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο κλίμα, πολύ ευγενικές οι κοπέλες με προσοχή στη λεπτομέρεια! Είμαι πολύ ικανοποιημένη. Σίγουρα το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο