Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο κατάστημα ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Αν και έχω επισκεφτεί αμέτρητες φορές το κατάστημα και το έχω συστήσει σε φίλους, πλέον το μετανιώνω. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας επίσκεψής μου, μου προστέθηκαν υπηρεσίες (χρυσόσκονη και ημιμόνιμο ποδιών) χωρίς να ενημερωθώ ότι θα υπάρχει έξτρα χρέωση, και το "σπα" που έκανα διήρκεσε μόλις 15 λεπτά. Τελικά πλήρωσα 20€ επιπλέον, χωρίς λόγο. Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη και με κάνει να μην επιθυμώ να ξαναπάω.
Πεντικιούρ Spa
Eleni•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικός χώρος και εξυπηρέτηση σούπερ!🌸
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Georgia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ικανοποιημένη από την δουλειά της Μαρίας !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναγνωστοπούλου Θ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, υπήρχαν αστοχίες στο σχήμα ενώ έχω πολύ καλή βάση. Κάτι που με ενόχλησε ήταν ότι ενώ είχα ενημερώσει με λεπτομέρεια για το σχέδιο που θέλω και από εδώ και τηλεφωνικά, τόνισα να με ενημερώσουν αν δεν μπορεί να γίνει. Τελευταία στιγμή ψάχναμε χρώμα που να σβήνει ωραία κι αυτό έπειτα από δική μου παρότρυνση, η κοπέλα είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει ενώ δεν ήταν κάτι δύσκολο να βρεθεί χρώμα, ένιωσα ότι βαριόταν. Λίγο περισσότερο επαγγελματισμο μόνο. Θα ξαναπάω.