Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από την Μαρία. Σίγουρα θα την προτιμήσω ξανά.
Φυσική Ενίσχυση Νυχιών
Μαριάννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα.
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ικανοποιητικό. Τα εργαλεία δεν ήταν αποστειρωμένα κάτι που θεωρώ απαράδεκτο... Το βήμα του καθαρισμού έλειπε από το εξπρές πεντικιούρ, δεν γνωρίζω αν υπάρχει στο πλήρες αν και δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα αυτό. Κατά τα άλλα ο χώρος είναι προσεγμένος, ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων. Θα ξαναπάω αλλά θα τονίσω το θέμα των εργαλείων και θα ζητήσω πληροφορίες για την αποστείρωση τους.
Πεντικιούρ
Σοφία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απογοητευμένη πλήρως από την τελευταία μου επίσκεψη στο κατάστημα. Παρόλο που το έχω επισκεφτεί αμέτρητες φορές στο παρελθόν και έχω συστήσει και άλλα άτομα, αυτή τη φορά ήταν απαράδεκτοι. Χρεώθηκα έξτρα 20€ χωρίς ενημέρωση για υπηρεσίες που δεν ζήτησα, όπως χρυσόσκονη και ημιμόνιμο ποδιών. Επιπλέον, το "σπα" κράτησε μόλις 15 λεπτά. Πλέον μετανιώνω τις καλές κριτικές που άφησα στο παρελθόν. Δεν θα ξαναπάω ούτε εγώ ούτε τα άτομα που σύστησα.